מכעיס: השחקנית שתמכה בחמאס שוחררה למעצר בית

יממה לאחר שהוחלט להאריך את מעצרה, שופט בית המשפט המחוזי בנצרת החליט לקבל את הערעור של מאיסה עבד אלהאדי ולשחרר אותה למעצר בית, לאחר שהביעה בחשבון האינסטגרם שלה תמיכה בחמאס | בן גביר: "גב לטרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/23 15:50 י בחשון התשפד

מכעיס: השחקנית שתמכה בחמאס שוחררה למעצר בית
מאיסה עבד אלהאדי, תמכה בחמאס, צילום: דוברות משטרה

מאז פרוץ המלחמה הקשה, הציבור הישראלי התגייס בהמוניו כדי לסייע ללחימה ברוצחים האכזריים. מקרב ערביי ישראל היו מי שבחרו להביע תמיכה במעשיו הרצחניים של החמאס, אחת מהם היא השחקנית הערביה מאיסה עבד אלהאדי. אחרי הפרסומים שלה, היא נעצרה בידי המשטרה ואתמול (ג') הוחלט להאריך את מעצרה ביומיים.

היום שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, ערפאת טאהא, קיבל את הערעור שהגישה השחקנית על מעצרה, והחליט לשחרר אותה למעצר בית בתנאים מגבילים: ייאסר עליה להתחבר לרשתות החברתיות והיא תפקיד 5,000 שקלים להבטחת קיום ההחלטה.

בן גביר: "גב לטרור"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב להחלטה: "החלטת השופט ערפאת טאהא, מבית המשפט המחוזי בנצרת, לשחרר את השחקנית תומכת הטרור מאיסה עבד אלהאדי, מעניקה למעשה גב לטרור ותוביל להתגברות ההסתה ולגילויי תמיכה נוספים בטבח הנורא".

"מדינת ישראל לא יכולה להשלים עם קריאות תמיכה והזדהות של אזרחים במדינת ישראל - עם האוייב. מקווה מאוד שהפרקליטות תגיש בהקדם כתב אישום נגד תומכת הטרור מאיסה בגין תמיכה והסתה לטרור. כולנו צריכים להיות מאוחדים בקול ברור: אפס סובלנות כלפי מחבלים נאצים ותומכיהם", סיים.

"משחקת בסדרות וסרטים שלנו ואז תוקעת לנו סכין בגב"

השחקנית העלתה סדרת סטוריז לרשת האינסטגרם בהן הביעה תמיכה בארגון האכזרי וביקרה בחריפות את תקיפות ישראל בעזה. מי שתקף אותה היה השחקן עופר שכטר, שמוכר לכולנו מהסדרות שנות השמונים, ושיחק לצידה של מאיסה בסדרה "מתים לרגע". שכטר, ציטט את הסטורי שהעלתה השחקנית הערביה וכתב: "מתבייש בך. תתביישי לך. גרה בנצרת, משחקת בסדרות וסרטים שלנו ואז תוקעת לנו סכין בגב".