הרב יגאל כהן נפרד מנכדתו: "לא נשכח את כל הטוב האין סופי"

ביום ראשון נפטרה נכדתו בת החודשיים של הרב יגאל כהן, שנפרד ממנה במכתב מרגש: "תודה רבה לך בורא עולם על הזכות להיות לצידה של הנשמה הגבוהה הזו איילה ז"ל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/23 17:30 כז באלול התשפג

הרב יגאל כהן נפרד מנכדתו: "לא נשכח את כל הטוב האין סופי"
הרב יגאל כהן | , צילום: David Cohen/Flash90

הרב יגאל כהן נפרד היום במכתב מרגש מנכדתו הפעוטה איילה צרף ז"ל, שנפטרה ביום ראשון השבוע בגיל חודשיים, זאת לאחר שנולדה עם סיבוך קל בלידתה. "מכתב תודה לאבא שבשמים" כתב הרב יגאל בכותרת מכתבו, שפורסם בעמוד האינסטגרם "הרבנית".

"זה רק לטובתנו והכל יוצא מהטוב האין סופי שלך אלינו"

"תודה רבה לך בורא עולם על הזכות להיות לצידה של הנשמה הגבוהה הזו איילה ז"ל", פתח וכתב הרב. "זכינו לגדל נשמה יפיפיה זכה וטהורה למשך תקופה נפלאה". בהמשך כתב: "תודה רבה לך אבא שבשמים שזיכית אותי להיות סבא לנשמה גבוהה שכזו. גם כשהחלטת לקחת אותה להיות תחת כנפיך לא נשכח את כל הטוב האין סופי שנתת לנו כל ימי חיינו. והאהבה שלנו אליך אבא רק גברה כי אנחנו יודעים שכל מה שאתה עושה איתנו זה רק לטובתנו והכל יוצא מהטוב האין סופי שלך אלינו".

"תודה אבא יקר על כל העם הנפלא שלך שמנחמים ללא הפסקה"

בסיום מכתבו הודה שוב הרב יגאל כהן לקב"ה. "תודה אבא יקר על כל העם הנפלא שלך שמנחמים ללא הפסקה. תודה אבא על הבת הצדיקה יעל ובעלה הצדיק ישראל שמקבלים את הגזירה בתעצומות נפש ובאהבה אמיתית. תודה אבא על אשתי הגיבורה שתומכת ומחזקת ללא הרף. בהודיה מעומק הלב ובאהבה אין סופית אליך יתברך".