לי בירן נזכר: "נעצרתי על תאריך אחד ספציפי, א' באלול"

הזמר שיתף את עוקביו כיצד הוא ואשתו אליאנה החליטו להינשא דווקא בתאריך א' אלול: "אני זוכר שאמרת לי: 'לי זה עוד חודש וחצי..'. עניתי לך: 'אני יודע אלי אבל משהו בי אומר לי שזה התאריך שאנחנו צריכים להתחתן בו'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/23 08:32 ג באלול התשפג

לי בירן נזכר: "נעצרתי על תאריך אחד ספציפי, א' באלול"
לי בירן, קשר ישיר עם הבורא, צילום: מאיר כהן/cc-by sa

הזמר לי בירן שמככב בימים אלו בתכנית "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, שיתף את עוקביו באינסטגרם על התקופה בה קיבלו הוא ואשתו, אליאנה, את ההחלטה להינשא, החלטה שקשורה לרוח התקופה.

"נעצרתי על אחד ספציפי, א' באלול"

"לפני קצת יותר משנתיים עברנו על תאריכים אופציונליים להתחתן בהם ואני נעצרתי על אחד ספציפי, א' באלול", פתח וכתב בירן. אני זוכר שאמרת לי: 'לי זה עוד חודש וחצי..'. עניתי לך: 'אני יודע אלי אבל משהו בי אומר לי שזה התאריך שאנחנו צריכים להתחתן בו'. ואת באומץ אמרת 'אם ככה בוא נלך על זה'". ואכן, השניים נישאו ב-א' אלול. "עם עזרה מבורכת של הצוות הרמנו חתונה בחודש וחצי ו.. בום. חתונה. היום המרגש ביותר בחיי".

"הבנתי למה התאריך הזה זהר ובלט לי מכל תאריך אחר"

אולם זה לא סוף הסיפור, אחרי שנתיים בירן החליט לחקור מדוע דווקא א' באלול. "מה מיוחד בתאריך הזה? לפני כמה ימים גיליתי שזה חודש שמסמל חיפוש, צימאון להתעלות, לחשבון נפש, לחיבור בין אדם לאלוהים".

"הבנתי למה התאריך הזה זהר ובלט לי מכל תאריך אחר. הזוגיות שלנו מזכירה לי את החודש הזה. תמיד מחפשים איך להעמיק יותר, איך להתעלות, איך להשתפר, עושים חשבון נפש כדי להעצים את החיבור ולדייק אותו. יום נישואים שמח אהובתי בשבילי את ה-כ-ל".