דרוקר תקף - הזמר הגיב: "אולי כי אני פרץ"

קובי פרץ שיתף פוסט זועם שגרם לרביב דרוקר לקרוא להחרמת הופעותיו. כעת הזמר מסביר על הטראומה שהניעה אותו לכתיבת אותו פוסט, ולתחושות בעקבות דבריו של המגיש: "מאז השידור, ענבל אשתי רק בוכה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/23 18:16 ט באב התשפג

דרוקר תקף - הזמר הגיב: "אולי כי אני פרץ"
קובי פרץ, צילום: פלאש 90

הזמר קובי פרץ, שיתף היום (ה') פוסט, בו סיפר כיצד קריאתו של איש התקשורת רביב דרוקר להחרים את הופעותיו, זאת בשל פוסט זועם שפרסם בלהט הרגע, עשתה את הפעולה ההפוכה. "בזמן כל המהומות, ברחתי מהחדשות ונסעתי להתפלל אצל הרשב"י. בדרך, קפץ לי בפיד הסרטון שבו שברו לרכב בו נסעו אישה ושלושת ילדיה את השמשה והתמונות של הילדים זועקים", פתח וכתב, וסיפר כי הסרטון עורר אצלו טריגר טראומתי. 



קובי שיתף: "אני לא מאחל לאף אדם, אבל אני השארתי אישה ושלושה ילדים לבד לתקופה ארוכה, כשהייתי בבית אסורים ושמעתי מהילדים 'אבא שלא יקחו לנו אותך ואנחנו נתגעגע', צפיתי בסרטון שוב ושוב וראיתי מול עיניי הטראומה שלי בדמותו של אותו אבא, החוסר אונים שלו שיראה את הסרטון וידעתי מה עובר עליו".

"מאז השידור, ענבל אשתי רק בוכה"

"עשיתי טעות ובסערת רגשות כתבתי תגובה חריפה מאוד ובדיעבד אומללה", כתב פרץ על הפוסט ששיתף כשנחשף לסרטון. "הגדיל ועשה המגיש רביב דרוקר שמבין כל אלפי הקולות והתגובות שהיו, היה חשוב לו להתמקד דווקא בי וקרא לעשות עליי חרם. (אולי כי אני פרץ)". 

עוד המשיך פרץ וכתב: "מאז השידור, ענבל אשתי רק בוכה. כל הלילה אני מייסר את עצמי מה הייתי צריך לכתוב ולמה לא שתקתי כמו אחרים", שיתף בתחושות הקשות. "והנה הבוקר קמתי לטלפון משמח כשהודיעו לי שהקריאה של מר דרוקר לחרם עליי עבדה הפוך - כל הכרטיסים שנשארו למופע הקרוב שלי בזאפה פארק הירקון נמכרו במהלך הלילה", סיפר בהתרגשות. לסיום פנה לחבריו: "לכל חבריי האומנים, התנסחתי גרוע בלהט הרגע ויש לי אחריות, אבל עצה שלי אליכם, עדיף לא להביע דעה פוליטית".