צדיקה: הדוגמנית הבינלאומית צמה ומתפללת "שנביא שמחה לקב"ה"

הדוגמנית הישראלית המצליחה סידני צ'אדי שגם קרובה מאוד למסורת, פרסמה סרטון מיוחד על משמעותו של תשעה באב ואמרה: "אני מתפללת שכל עם ישראל יגיע למצב של אחדות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/23 12:26 ט באב התשפג

צדיקה: הדוגמנית הבינלאומית צמה ומתפללת "שנביא שמחה לקב"ה"
סידני צ'אדי, צילום: יחצ

הדוגמנית הישראלית הבינלאומית סידני צ'אדי ידועה בקרבתה לדת ולמסורת היהודית, קרבה שהיא מביעה לעיתים גם ברשתות החברתיות. הפעם, העלתה הדוגמנית סרטון מיוחד לכבוד תשעה באב עם מסר של תפילה ואחדות. צ'אדי כתבה לצד הסרטון: "צום קל לכולם , אני אוהבת אתכם".

"נביא שמחה לקדוש ברוך הוא"

"היום בערב זה ט' באב בו נחרבו שני בתי המקדש, שני הבתים של הקדוש ברוך הוא נחרבו ומאז לא הוקם בית לקדוש ברוך הוא" היא מסבירה לקהל עוקביה. "בית המקדש השני נחרב על פילוגים בעם, שנאת אחים ושנאת חינם וכל כך עצוב לי להגיד, אבל אנחנו לא רחוקים משם. כרגע המצב במדינה אני מרגישה שהמדינה בוערת זה שנאת אחים שהיא כל כל עצובה לי, אנשים שונאים חרדים על עצם היותם חרדים" הוסיפה.

צ'אדי המשיכה במסרים על אחדות והוסיפה: "אנשים שונאים אנשים אחרים על הנטייה המינית שלהם, על הדעה הפוליטית שלהם. לכל אחד יש את הדעות שלו והחוכמה היא לקבל את האדם באשר הוא, אנחנו יכולים לעשות עבודה עצמית. שכל אחד ינסה לקרב את הקרובים אליו" אמרה. היא סיימה ואמרה: "אני מתפללת שכל עם ישראל יגיע למצב של אחדות ואור ונביא שמחה לקדוש ברוך הוא".