כרע ברך: עומר אדם ויעל שלביה הפכו במהלך השנה לפאוור קאפל של עולם הבידור הישראלי ועכשיו כובשים השניים עם קמפיין זוגי ראשון לחברת המשקפיים "אופטיקנה". בפרסומת חדשה והומוריסטית, נקלעת שלביה לחטיפה בסופה מציל אותה אדם מידי החוטפים, כורע ברך ומוציא מהג'קט משקפי שמש חדשים.
-
עוד באותו נושאעומר אדם מפתיע: "העיקר להיות ביחד, לשמור על המסורת, להקפיד על התפילות"
25/04/23 22:37
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות ובשילוט חוצות וקניונים בהיקף של כ- 4.5 מיליון שקלים. בקמפיין, מציגים השניים את משקפי השמש של חברת CATTALIA אותה משווקת בארץ רשת אופטיקנה. הקמפיין מסתיים בסלוגן – קאטליה, זוג שחייבים לחטוף.
הפרזנטור של החברה כמר מספר שנים
אדם עצמו, משמש כפרזנטור של החברה כמר מספר שנים כשעתה מצטרפת עליו לראשונה גם בת זוגו, יעל שלביה. מקור השם של המותג "קאטליה", הוא בלטינית ופירושו סחלב קולומביאני נדיר, Cattleya אשר גדל ביערות הגשם ונחשב ליפה בפרחי הסחלב.