הסרוג שיהפוך לשר הכי צעיר נפגש עם נתניהו: "חובת ההוכחה עליך"

חבר הכנסת יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית היה עד לאחרונה מנכ"ל המפלגה, היום הוא בדרך להפוך לשר הכי צעיר בממשלת נתניהו, רגע לפני שזה קורה בן גביר הפגיש בין השניים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/22 12:14 כג בחשון התשפג

הסרוג שיהפוך לשר הכי צעיר נפגש עם נתניהו: "חובת ההוכחה עליך"
יצחק וסרלאןף, צילום: דוברות

יצחק וסרלאוף בן ה-30 הושבע לפני יומיים לכנסת ה-25 כחבר כנסת מטעם עוצמה יהודית וכבר הוא בדרך להפוך לשר, כך עולה מהסיכומים בין יו"ר המפלגה איתמר בן גביר וראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. אתמול הפגיש איתמר בן גביר בין השר הצעיר לראש הממשלה המיועד. 

ציטוטים מתוך הפגישה של וסרלאוף עם נתניהו

בשיחה עם חדשות כיפה סיפר וסרלאוף: "אתמול פגשתי אות נתניהו לראשונה, הוא הסתכל לי בעיניים, לחץ לי את היד ואיתמר אמר לו, "תכיר את השר הכי צעיר בממשלה", נתניהו אמר לי 'חובת ההוכחה עליך', עניתי לו שחובת ההוכחה על כולנו ונתניהו אמר שאני צודק. אני בסוף יודע שמהאצבעות שלנו תורכב הממשלה, אנחנו מביאים לנתניהו את הכוח והוא יצטרך לממש את מה שהוא התחייב. אני אומר לבוחרים שלי שכשאנחנו מתחייבים אנחנו עומדים מאחורי ההתחייבות שלנו ואנחנו מתכוונים לממש את ההתחייבויות".

וסרלאוף הוסיף ואמר על ההישגים במשא ומתן מול נתניהו: "אלו דברים חשובים גם להתיישבות וגם להרתעה, צריך להתמודד עם הגניבות מבסיסי צה"ל שהרימו ראש בתקופה האחרונה, אבל יש עוד הרבה דברים שאנחנו דורשים זה רק טיפה בים ממה שאנחנו רוצים במו"מ הקואליציוני".

יצחק ווסראלוף בראיון ראשון מחגיגות במלון וורט