"שרדת המון, גם את זה תשרדי": אשת התקשורת בפוסט בחירות מרגש

אשת תקשורת והדוברת לשעבר של מירי רגב פתחה את הבוקר שלה עם תמונות מהקלפי, ופוסט ארוך ולא רגיל עבור מדינת ישראל: "אני זוכרת איך נאנקת כשעקרו לך ישובים מהמותניים ושמעתי שב-67 כמעט הוציאו לך את העיניים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/22 08:32 ז בחשון התשפג

"שרדת המון, גם את זה תשרדי": אשת התקשורת בפוסט בחירות מרגש
מעיין אדם, צילום: ערוץ כנסת

מעיין אדם, אשת תקשורת והדוברת לשעבר של מירי רגב, חשפה השבוע את הקשיים שחוותה בשנים האחרונות, קשיים שטמנו בחובם חובות כלכליים. הבוקר (ג') אדם פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונות בקלפי מהסבבים הקודמים ושיתפה פוסט ארוך ומרגש אותו כתבה למדינת ישראל.  

"ההיסטוריה הרפואית שלך מלאת מלחמות"

"בוקר טוב יפיופה", פתחה אדם, "אני מניחה שלא עצמת עין מרוב מתח הלילה, למעשה, לא ישנת כמו שצריך כבר כמעט 75 שנה. היחידה בעולם שיש לה שבת ואף פעם אין לה מנוחה. ובכל זאת, היום הזה מלחיץ בהחלט: את יודעת איך את נכנסת אליו - אבל לא יודעת איך את יוצאת. ניתוח זה הליך מלא סיכונים וחרדה אבל אין מה לעשות, צריך לשמור לך על הגזרה. אני יודעת, האחרון לא הצליח, זה מייאש ומתסכל נורא, אבל עם מותניים צרות כמו שלך אי אפשר לקחת סיכון, אין לנו ברירה. ההיסטוריה הרפואית שלך מלאת מלחמות, עלייך להישאר להשגחה ימים ולילות".

אשת התקשרות הזכירה את הגירוש מגוש קטיף ומלחמת ששת הימים: "את חזקה כפרה אל תפחדי, שרדת המון, גם את זה תשרדי. אני זוכרת איך נאנקת כשעקרו לך ישובים מהמותניים ושמעתי שב-67 כמעט הוציאו לך את העיניים. עברת כריתת גוש קטיף וסיני, זה פלא בכלל שאת פה, בחיי".

לא קל לישראל לעמוד בכאלו לחצים, המשיכה וכתבה אדם, "רוצים שתרזי, שתשתני, שתתמסרי לאחרים. אבל יש דבר אחד שאיש לא יוכל להוציא לך - את הרוח מהמפרשים. את הנשמה שלך, הטובה, החמה, המחבקת. את דרכך, הגינותך, את זכות קיומך הצודקת. כי בואי, עם כל הכבוד, אלו לא הקימורים שהופכים אותך להכי נחשקת בעולם, זהו ליבך שקדוש לכולם".

"שלא נלך לקניון ונשלח אותך לעזאזל"

האושייה קראה לעוקביה לצאת ולהצביע: "בקרוב נחגוג אצלך חנוכה, תארחי אותנו כמו שרק את יודעת, למרות התפרים. נשמע על כל הנפלאות במסעותייך ונברך על כל הניסים. אבל הברכה האמיתית היא שזכינו לבחור, אחרי אלפי שנים, איך תראי אהובתי, מדינת היהודים. אז בקרוב, כשתשכבי על שולחן המנתחים, ומעליך ישלפו מליוני סכינים, שאי תפילה שהפעם נעשה עבודה טובה. שלא נבריז, שלא נתרשל, שלא נלך לקניון ונשלח אותך לעזאזל.
לא מגיע לך יחס מזלזל".

לסיום כתבה מעיין אדם כי קצת מביך אותה שיש מי מרשים לעצמנו להיות אדישים כשהמצב במדינה מורכב. "קצת מעציב אותי שאנחנו מוותרים כשההמנון שלך הוא תקווה, קצת מכעיס אותי שנתת לנו את מה שחיכינו לו דורות ושואה, ואין לנו 5 דקות להגיד תודה. אז תודה ישראל, נתראה בקלפי כדי שתיהי לי בריאה ושלמה".