צפו חנן בן ארי תיעד: "אלוהים ישמור מה זה היה?"

הזמר הסרוג חנן בן ארי כבר הפך לתופעה שאי אפשר להתעלם ממנה, אתמול הוא סיים עוד הופעה מוצלחת ושיתף את העוקבים בהתרגשות: "בלב אמרתי תודה אלוהים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/22 13:04 כא באב התשפב

חנן בן ארי תיעד: "אלוהים ישמור מה זה היה?"
חנן בן ארי , צילום: eclipse media

הזמר האהוב חנן בן ארי מופיע הקיץ בכל פינה בארץ ואפילו העביר סיבוב הופעות קצר בארצות הברית, אתמול הוא הופיע במגידו שבצפון ומרוב התרגשות הוא החליט לצלם בעצמו חלק מהמופע, "לא באמת ירדתי מהבמה".

הזמר הסרוג העלה לחשבון האינסטגרם שלו קטע קצר מההופעה וכתב: "מגידו, מה שהלך בנינו אתמול זה רק אתם הלהקה ואני יודעים. שאלוהים ישמור מה זה היה? מדליף לכם שלא באמת ירדתי מהבמה, המשכתי להסתכל עליכם מהצד יוצאים מהמתחם ובלב אמרתי תודה אלוהים. תודה לכם".

"לנצח את אהובתי"

בתחילת השבוע חנן בן ארי, שגדל בשומרון התרגש להופיע מול הקהל הביתי ואמר: "השומרון - לנצח את אהובתי, איזה כיף לחזור הביתה". ראש המועצה האזורית יוסי דגן הזמין את חנן בן ארי לבמה ואמר: "ברוכים הבאים לאירוע השיא של הקיץ בשומרון, כאן במסוף רחלים הענק, שהולך וצומח לנגד עינינו, נקודת התיישבות תחבורתית בלב השומרון. הגענו לאירוע השיא של הקיץ, לאחר מופעי תרבות האיכותיים ברמה הגבוהה ביותר בכל רחבי השומרון והערב אתם בחרתם - אתם קיבלתם: המופע של חנן בן ארי".