עמית סגל נגד בנט: "נקלענו לאירוע עגום"

ההחלטה החריגה של ראש הממשלה נפתלי בנט הכתה בתדהמה אזרחים רבים, בניהם גם הפרשן הסרוג של חדשות 12 עמית סגל, שתהה: לא מובן איך זה בכלל אפשרי?!

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/22 15:44 יט בניסן התשפב

עמית סגל נגד בנט: "נקלענו לאירוע עגום"
סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט הפתיע רבים כשהודיע היום (ד') באופן חריג ביותר למנוע את הגעתו של ח"כ איתמר בן גביר לשער שכם בירושלים לצעדת הדגלים. עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12 העביר ביקורת על ההחלטה המדינית החריגה.

עמית סגל: "נקלענו לאירוע עגום"

עם פרסום הידיעה כתב סגל בטלגרם: "לא מובן איך זה בכלל אפשרי לאור החסינות המהותית של חברי כנסת", סגל תיקן והוסיף: "למעט אם זה בעניין בטחוני, מסתבר". סגל הוסיף ותקף: "נקלענו לאירוע עגום שבו נוכחות יהודית בשער שכם נתפסת כסכנה ברורה ומיידית לשלום המדינה".

גם במפלגת הציונות הדתית תקפו את בנט ואמרו: "בנט מסר את הריבונות בירושלים לתנועה האיסלמית אצל בנט ראאד סלאח יכול לעלות להר הבית אבל חברי כנסת יהודים לא יכולים להגיע לשער שכם. כך נראית כניעה מוחלטת למועצת השורא של האחים המוסלמים.

חוקי מדינת ישראל קובעים שלחברי כנסת יש חסינות שמאפשרת להם להגיע לכל מקום שירצו. בנט עובד אצל מועצת השורא. הציונות הדתית אצל אזרחי ישראל. המשימה הראשונה של הממשלה הבאה שנקים בעזרת השם במהרה תהיה לשחרר את ירושלים, את הנגב ואת הדמוקרטיה הישראלית מידי התנועה האיסלמית ולהחיל את הריבונות הישראלית מחדש".