נתניהו במלון בצפת: "המשיכו לטייל בארץ ישראל"

ראש הממשלה ורעייתו מתארחים במלון בעיר צפת, ונתניהו סיפר כי התארחו באותו המלון לפני שלושים שנה. במקביל, התקיימה מול המלון הפגנה של חסידי ברסלב, שמחו על הגבלות הטיסה לאומן

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/20 16:57 ז באלול התשפ

נתניהו במלון בצפת: "המשיכו לטייל בארץ ישראל"
בני הזוג נתניהו, צילום: חיים צח, לע"מ

ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה מתארחים בימים אלו במלון בצפת, והיום (ה') פרסמה לשכתו סרטון בו נראה נתניהו משוחח עם צוות המלון ומודד חום בכניסה אליו.

ראש הממשלה כתב בפייסבוק: "שרה ואני מתארחים היום במלון בצפת. מקום נפלא. היינו פה בפעם הראשונה לפני כ-30 שנה (לדעתי גם באותו חדר!). שוחחתי עם צוות המלון על ההיערכות שלהם לאירוח בימי הקורונה ושמחתי לשמוע שהם עושים עבודה מצויינת".

נתניהו קרא לאזרחים לא להפסיק לטייל: "המשיכו לטייל וליהנות בארץ ישראל".

בתוך כך, התקיימה מול המלון הפגנה של חסידי ברסלב, שמחו על עצירת הטיסות לאומן. אחד המפגינים אמר כי "אנחנו אנשים שומרי חוק שרוצים להגיע לרבנו הקדוש באומן", אמר אחד המפגינים. "הגענו להביע קול זעקה על האפליה הגדולה שעושים לנו בבלפור. בכל שבוע מפגינים עשרות אלפי בני אדם, ולנו, כמה עשרות אלפים שרוצים להגיע לרבי נחמן, לא נותנים את הזכות הבסיסית. ביבי, אתה הולך לשלם על זה ביוקר".

יו"ר מזכירות חסידי ברסלב, נחמן בנשעיה, אמר ל-ynet כי "יש עסקה בין נתניהו לגמזו: אומן תמורת בלפור. נתניהו נתן לגמזו את מה שביקש על אומן, ובתמורה גמזו ייצא נגד ההפגנות בבלפור בנימוק אפידמיולוגי".