ד"ר תמר צור מונתה לעמוד בראש המחלקה הגניקולוגית בלניאדו

בין תפקידיה החדשים של צור כלול הצטרפותה לשדרת הניהול של אגף נשים ויולדות בראשותו של ד"ר מרדכי בן דוד. "לעמוד בראש המחלקה זו זכות, וגם חובה. בשילוב כוחות של הצוות הרפואי, הסיעודי ומזכירות, נוכל לתת לכל אשה מענה מקצועי אנושי ויעיל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/20 14:18 כד בסיון התשפ

ד"ר תמר צור מונתה לעמוד בראש המחלקה הגניקולוגית בלניאדו
ד"ר תמר צור, צילום: ד"ר תמר צור

ד"ר תמר צור, מונתה לאחרונה לעמוד בראש המחלקה הגניקולוגית בבי"ח לניאדו. ד"ר צור, בוגרת אוני' בן גוריון ביצעה התמחות בסורוקה ועבדה במספר תפקידים בבי"ח איכילוב ובבי"ח אסף הרופא. ד"ר צור תנהל את המחלקה הגניקולוגית שהינה חלק מאגף נשים ויולדות בלניאדו המכיל: הריון בסיכון, חדרי לידה, הפריה חוץ גופית IVF, ו-2 מחלקות אשפוז. במסגרת פעילות המחלקה מתבצעים ניתוחים לפרוסקופים, ניתוחים פתוחים, ניתוחים אונקולוגים וכן הסטרוסוקפיות במסגרת חדר ניתוח או במסגרת מרפאתית ללא הרדמה . כל זאת בדגש על מקצועיות ואנושיות. 

חזונה של ד"ר צור הינו להעניק את המגוון הרחב ביותר של הטיפולים הרלוונטיים לנשים, תוך שימוש בטכניקות והמכשור המתקדמים ביותר, לצד אנושיות וחמלה המאפיינים את בי"ח לניאדו. עם כניסתה לתפקיד אמרה ד"ר צור: "לעמוד בראש המחלקה זו זכות, וגם חובה. שאיפתי היא, להוביל יחד עם הצוות כולו מהלך של שדרוג מתמשך של היקף ואיכות הטיפול הגניקולוגי לנשות נתניה ואיזור השרון. בשילוב כוחות של הצוות הרפואי, הסיעודי ומזכירות, נוכל לתת לכל אשה מענה מקצועי אנושי ויעיל".

מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו בירך את ד"ר צור עם כניסתה לתפקיד ואמר כי "צוות אגף נשים ויולדות בלניאדו, הינו צוות בעל מוניטין מעולה , נשים רבות מגיעות לכאן מכל רחבי הארץ על מנת לקבל טיפול רפואי מקצועי ומסור מהשורה הראשונה ואני שמח מאוד לצרף לצוות זה גם את ד"ר צור"