עוזיאל סבתו מונה לתפקיד עורך עלון השבת ישראלי

מבקר המוזיקה והכתב לשעבר של 'שביעי' מונה לתפקיד עורך עלון השבת 'ישראלי' במקומו של נריה רוזנברג. בשבועות הקרובים מתכוונים ב'ישראלי' לשנות באופן מהותי את העלון

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 26/10/14 17:09 ב בחשון התשעה

עוזיאל סבתו מונה לתפקיד עורך עלון השבת ישראלי
פייסבוק, צילום: פייסבוק

עוזיאל סבתו מונה לתפקיד עורך עלון השבת 'ישראלי' במקום נריה רוזנברג. סבתו, בנו של איש ההיטק אהרון סבתו מבית אל, אחיינו של הסופר חיים סבתו וכן של הרב שבתי סבתו, שימש בשנים האחרונות כמבקר המוזיקה של עלון השבת 'שביעי' וכן שימש ככתב בעלון. במקביל למינוי מתכוונים ב'ישראלי' לערוך מספר שינויים מהותיים באופי העלון.

בשנים האחרונות ממצב עצמו סבתו כעיתונאי משמעותי בתוך המגזר, כשלפני מספר שנים החל לכתוב את טור המוזיקה בעלון השבת 'שביעי'. במקביל, סיים סבתו לאחרונה את שירותו הצבאי ולאחר מכן התחיל לכתוב גם באתר 'וואלה', שם ימשיך במקביל לעבודתו כעורך 'ישראלי'.

כאמור, ב'ישראלי' מכוונים בשבועות הקרובים לשנות באופן מהותי את מבנה העלון, זאת כבר בפעם השלישית. לפני כשנה החליפו את שם העלון מ'מעייני הישועה' ל'ישראלי' ולפני כחודשיים החליפו שוב את הפורמט למתקדם יותר והחלו להכניס מאמרים של אישים שונים. לא ידוע כרגע מהם השינויים אותם ינהיגו אנשי 'ישראלי', עוזיאל סבתו בתוכם, אך ייתכן כי העלון יפנה לפאן חדשותי יותר בדומה לנהוג בעלוני השבת בשנים האחרונות.