משרד הפרסום המגזרי "גל אורן" זכה בפרס אפ"י

המשרד זכה בתחרות בין-לאומית לפרסום ושיווק, בקטגוריית המגזר החרדי והדתי. מנכ"ל המשרד, אורן אלימלך: מתחילים להבין שהציבור הדתי אינו עוד נספח, אלא מעצמה צרכנית בפני עצמה

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 09/07/13 14:02 ב באב התשעג

משרד הפרסום המגזרי "גל אורן" זכה בפרס אפ"י
יחצ, צילום: יחצ

בתחרות Effie 2013 שנערכה אתמול (א‘) זכה משרד הפרסום גל אורן בפרס האפ"י היוקרתי היחיד בקטגוריית מגזר חרדי ודתי עבור פעילות הפרסום לחברת ישראכרט.

תחרות ה- Effie Awards הנה תחרות בינלאומית. במהלך השנים צברה התחרות תאוצה כשחקן חשוב ומשפיע בעולם השיווק והפרסום וכיום היא מתקיימת במקביל בלמעלה מ-40 מדינות בעולם. בפעילות במגזר הדתי והחרדי, לא היו ל“גל אורן“ מתחרים נוספים שעלו לגמר.

אורן אלימלך, מנכ“ל המשרד ובעליו, ציין כי ”משרד פרסום זה לא רק לקחת גרפיקאי ולרכוש מדיה בזול. בשביל להגיע לתוצאות שיווקיות מובילות, יש צורך באסטרטגיה, פלנינג נכון, מחקרים והכרת השוק מבפנים. רק פעילות של 360 מעלות יכולה להוביל לשינוי והצלחה ללקוח. מדובר באות כבוד למשרד אך גם לציבור החרדי והדתי“.

אורן סיפר כי ”הציבור הזה אינו עוד נספח אלא מעצמה צרכנית בפני עצמה, שנמצאת בשיא השגשוג והפריחה. גל אורן מובילה את המותגים המובילים בארץ למגזר, כמו תנובה, מאוחדת, אל על ועוד. אנחנו נמשיך להתאמץ ולהביא תוצאות, עם צוות משרד מנצח, נמשיך להוביל את התעשייה המגזרית בהצלחה“.