יו"ר המזכירות הפדגוגית החדש במשרד החינוך: ד"ר משה וינשטוק

ד"ר משה ויינשטוק ממכללת הרצוג נבחר ליו"ר המזכירות הפדגוגית במשרד החינוך, תפקיד בו הוא אחראי על כל תכני הלימוד של ילדי ישראל

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 29/03/16 15:49 יט באדר ב'

יו"ר המזכירות הפדגוגית החדש במשרד החינוך: ד"ר משה וינשטוק
צילום מסך, צילום: צילום מסך

ועדת האיתור לבחירת יו"ר מזכירות פדגוגית בחרה היום, ג', פה אחד את ד"ר משה וינשטוק לעמוד בראש המזכירות הפדגוגית של משרד החינוך. במשרד מציינים, כי בהתאם לנוהל מינויו של ד"ר וינשטוק יועבר לאישור הממשלה.

חברי הוועדה ציינו בנימוקיהם לבחירה כי: "ד"ר משה וינשטוק הרשים את חברי הוועדה בעומק הפדגוגי ובתפיסה בה הוא מתכנן להמשיך ולהוביל את הלמידה המשמעותית ואת מערכת החינוך בעידן של המאה ה- 21'. ד"ר וינשטוק בעל יכולת מרשימה לתרגם ניסיון מחקרי לעשייה פדגוגית. הוא הוכיח ניסיון במגוון נושאים, בשילוב של ידע תיאורטי ומעשי. כמו כן, הוא בעל היכרות מעמיקה עם מערכת החינוך ומוביל תפיסה של עבודה שיתופית.

ד"ר וינשטוק גילה הבנה ושליטה במורכבות התפקיד ובאתגרים העומדים בפני המזכירות הפדגוגית ומשרד החינוך בעת הנוכחית. כמו כן, הוא בלט באישיותו הכריזמטית לצד צניעות ונועם הליכות".

במהלך שש השנים האחרונות ד"ר וינשטוק המתגורר באלון שבות, משמש מנהל יחידת "לב לדעת" במכללת הרצוג. במסגרת תפקיד זה הוא חיבר תכניות לימודים, פיתח חומרי למידה וחלופות בהערכה. כמו כן, הוא עוסק בהכשרת מפקחים, מנהלים ומורים.

במקביל, הוא היה פעיל בשורה של גופים בהם: "התנועה להעצמת הרוח בחינוך", חבר המטה לחינוך אזרחי וחיים משותפים, חבר ועדת המקצוע במחשבת ישראל, חבר צוות ההיגוי בית ספר יסודי "קדם", חבר צוות ההיגוי של אולפנה תיכונית "אוריה" והיה שותף בקבוצת "מכנה משותף" למנהלים בחינוך מטעם מכון ון ליר. ד"ר וינשטוק בעל תואר ד"ר מטעם האוניברסיטה העברית בתחום מחשבת ישראל. המחקר בפוסט הדוקטורט שלו עוסק ב"למידה משמעותית מקוונת" מטעם מכון מופת.

שר החינוך ומנכ"לית המשרד ברכו את ד"ר וינשטוק על בחירתו ואיחלו לו הצלחה בתפקיד החשוב בו הוא בעצם אחראי על כל תכניות הלימודים במשרד החינוך ומאשר את כל מה שתלמידי ישראל נחשפים אליו.