חובש הכיפה הבא לצדו של ראש הממשלה?

ד"ר עו"ד חיים זיכרמן הוא אחד המועמדים לתפקיד מזכיר הממשלה הבא. זיכרמן עו"ד וחוקר מוערך שעסק וכתב רבות על הציבור החרדי

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 28/02/16 09:35 יט באדר א'

חובש הכיפה הבא לצדו של ראש הממשלה?
Hzneto-cc-by-sa, צילום: Hzneto-cc-by-sa

עורך הדין החרדי, ד"ר חיים זיכרמן (37), מועמד לתפקיד מזכיר הממשלה במקומו של אביחי מנדלבליט שקודם לתפקיד היועהמ"ש, כך דווח ב'ידיעות אחרונות'.

זיכרמן, ד"ר למשפטים, מרצה וסופר שכתב את רב המכר 'שחור כחול לבן' על הקהילה החרדית על שלל גווניה שימש בשנים האחרונות כחוקר לענייני חרדים במכון הישראלי לדמוקרטיה וכיום הוא משמש כחבר סגל בפקולטה למשפטים בקריית אונו.

בשנת 2012 עבד זיכרמן כמנהל התוכן של הוועדה לקידום השילוב בשירות והשוויון בנטל בראשותו של ח"כ פלסנר. היה ראש צוות חקירה בוועדת החקירה הממלכתית בנושא טיפולן של הרשויות המוסמכות במפוני גוש קטיף וצפון השומרון. במרוצת השנים שימש זיכרמן כיועץ מקצועי למנהל מינהל מקרקעי ישראל, מר בנצי ליברמן.

האם זיכרמן יהיה חובש הכיפה הבא שיקיף את נתניהו שכבר עתה מוקף בחובשי כיפות בכירים, על פי מקורביו של זיכרמן שצוטטו בכתבה, הפגישה שלו עם נתניהו הייתה טובה במיוחד ונתניהו מצפה שזיכרמן יעזור לו בקשריו עם הציבור הדתי והחרדי.

מי שחיפש את זיכרמן בימים האחרונים בפייסבוק גילה שזיכרמן מחק את חשבונו ככל הנראה כהפקת לקחים מפני מקרי העבר בהם תמיד נמצא הפוסט שעורר סערה ופגע בסיכויי המועמד.