מנחם הורוביץ בדרך לפוליטיקה?

העיתונאי הדתי הוותיק מנחם הורוביץ, שנודע במשך שנים רבות כ'כתבנו בצפון', כותב בטור בעיתון 'שביעי' כי בשנה הקרובה הוא מתכנן להיכנס לחיים הציבוריים. "כשאסכם את השנה הבאה אוכל לומר שהפעם עשיתי את זה"

חדשות כיפה יהונתן קליין 06/09/18 12:00 כו באלול התשעח

מנחם הורוביץ בדרך לפוליטיקה?
מנחם הורוביץ. בקרוב בכנסת, צילום: Oren Nahshon\ Flash 90

האם בקרוב נשמע על 'חבר הכנסת מנחם הורוביץ'? העיתונאי הדתי הוותיק, שהיה מזוהה במשך שנים עם הכינוי 'כתבנו בצפון', והיום משמש ככתב התכנית הכלכלית של חדשות 2, הודיע שייכנס לחיים הציבוריים. בטור בעיתון 'שביעי' כתב הורוביץ כי כשהוא בוחן את השנה שחלפה, הוא יודע שיש דבר אחד שעליו לעשות - כניסה לחיים הציבוריים; "כשאני בוחן את השנה שחלפה ומביט אל זו שמתחילה, יש דבר אחד שהפעם אני צריך לעשות - כניסה לחיים הציבוריים." כתב העיתונאי הוותיק בטור לראש השנה, "כבר שנים שאני כמעט שם, ובכל פעם זה קשה יותר: כשאתה כל כך אוהב את מה שאתה עושה, ואפילו מצליח בו, הפיתוי להישאר רק הולך וגדל, כמו גם המחיר שאתה עלול לשלם. במובן הזה, הזמן לא פועל לטובתי."

הורוביץ, תושב קרית שמונה, שבמשך שנים סיקר את הקטיושות בעיר ואת המלחמות בגבול לבנון, מוסיף וכותב שהגיעה השעה מבחינתו לעשות את הצעד: "לפעמים מגיע רגע שבו כבר אין טעם בהתלבטות ומה שדרוש הוא מעשה. כמו עם דיאטות שתמיד מתחילות מחר, כך אני דוחה שוב ושוב את הצעד הזה, שברמה האישית והמיידית הוא מרובה סיכונים וכאבי ראש, אבל הלב והמצפון אומרים אחרת: כשאסכם את השנה הבאה אוכל לומר שהפעם עשיתי את זה. לא 'הספקתי', לא 'סימנתי וי' - פשוט עשיתי את זה."

אז איפה אתם חושבים שנראה את מנחם הורוביץ בשנה הבאה?