מחנכים את הדור הבא עם תעודה

כ-200 בוגרים של המכללה האקדמית הרצוג קיבלו תעודת מוסמך ותעודת הוראה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/17 14:34 י בסיון התשעז

מחנכים את הדור הבא עם תעודה
חלוקת התעודות, צילום: יח"צ

בטקס שנערך היום (ה') בהיכל שלמה בירושלים, קיבלו מעל 100 בוגרים של המכללה האקדמית הרצוג, בהתרגשות ובנוכחות בני משפחה וחברים, את תעודות המוסמך בחינוך.M.Ed בלימודי היהדות ובניהול וארגון מערכות חינוך, לצד כ100 בוגרים נוספים שסיימו את לימודיהם הפדגוגים וקיבלו תעודת הוראה לאקדמאים.

ד"ר עזרא קהלני, רקטור המכללה, סיפר על יחודה של התוכנית לתואר שני במכללה : "המכללה האקדמית הרצוג מהווה היום אבן שואבת למנהיגים חינוכיים רבים ולעובדי הוראה המבקשים להתפתח ולהתקדם בתואר השני הן ברמה האקדמית והן ברמות החינוכיות והפדגוגיות. לקמפוס בהיכל שלמה שנמצאת במרכזה של ירושלים מגיעים מאות לומדים מכל הארץ והוא מהווה עבורם בית שנותן להם מענה להתפתחות והתקדמות מקצועית עם סגלי הוראה מהטובים שיש באקדמיה. 

אנו מקווים שבוגרינו ימשיכו להשפיע ולקדם את מערכות החינוך בהם הם נמצאים באמצעות הידע החינוכי והאקדמי שקנו בזמן לימודיהם."

צילום: יח"צ

לימודי התואר השני במכללה מעמיקים את הידע בתחומי הלימוד ובאלו המשירים להם. בחוגי הוראת התנ"ך ופרשנותו, הוראת מחשבת ישראל, הגות החינוך היהודי והוראת תורה שבעל פה המכללה מבקשת להעמיד דור של אנשי חינוך המצויים בעומק ויודעים להנחיל אותו ככזה לדור הבא, בוגרי התואר בניהול וארגון מערכות חינוך מיועדים להוות זרז לקידום המערכת כולה וליצירת שינוי ותנופה מערכתיים. בשנה האחרונה נוסף לתארי המוסמך במכללה תואר בהוראת המתמטיקה, בכך מבקשת המכללה לקחת אחריות ולקדם גם את התחומים המדעיים במערכת החינוך. 

הרב ד"ר יהודה ביטי, רכז התוכניות לתואר שני במכללה ברך את הבוגרים ואמר כי "המתבונן מהצד ומסתכל על אולם זה יוכל להגיד ללא ספק שאתם, בוגרי המכללה האקדמית הרצוג הינם השתקפות של הפסיפס הרב-גוני של מערכת החינוך בישראל: מורים וותיקים ליד מורים חדשים, מנהלים ובעלי תפקידים, מנהלי פנימיה ויועצות, מחנכים, מחנכות, מורים מקצועיים וגננות, הוראת מקצועות היהדות אך גם הוראת מדעים, אנגלית ומתמטיקה, עובדי חינוך בחמ"ד וגם במגזר הממלכתי ואף בחינוך העצמאי. כולכם מצאתם את מקומכם במכללה ואנחנו גאים שבחרתם בנו ללמוד ולהשתלם."