להאיר ולשמח: שחקני הפועל י-ם ביקרו ילדים בביה"ח הדסה עין כרם

לרגל חג החנוכה, שחקני הפועל "בנק יהב" ירושלים ביקרו במחלקת הילדים של בית החולים 'הדסה עין כרם'. קפטן הקבוצה, ליאור אליהו, אמר לילדים: "אנחנו משחקים כדורסל, נלחמים על גביעים, על אליפויות, אבל אתם הגיבורים האמיתיים של החיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/18 17:25 כח בכסלו התשעט

להאיר ולשמח: שחקני הפועל י-ם ביקרו ילדים בביה"ח הדסה עין כרם
שחקני הפועל ירושלים בביקור, צילום: אבי חיון - בי"ח הדסה

שחקני הפועל "בנק יהב" ירושלים, יחד עם הצוות המקצועי, ביקרו היום (ה') במחלקת הילדים של בית החולים 'הדסה עין כרם' לרגל חג החנוכה. את הביקור פתחו השחקנים בטקס הדלקת נרות חגיגי בהשתתפות ילדי המחלקה. קפטן הקבוצה, ליאור אליהו, נשא דברים בפני הילדים: "אתם רואים את החברים פה סביבי. אנחנו משחקים כדורסל, נלחמים על גביעים, על אליפויות, אבל אתם הגיבורים האמיתיים של החיים. מאחל לכם שנגיע לבקר בשנה באה ואף אחד מכם כבר לא יצטרך להיות כאן". בהמשך הביקור סיירו השחקנים בין החדרים השונים, שוחחו עם הילדים המאושפזים והעניקו להם תיקים עמוסים במגוון מתנות לרגל החג.

בר טימור ויוגב אוחיון

בר טימור ויוגב אוחיוןצילום: אבי חיון - בי"ח הדסה

צילום: אבי חיון - בי"ח הדסה

אירועי חג החנוכה צפויים להימשך גם במוצאי השבת הקרובה (20:30), כאשר משחק הבית נגד הפועל ת"א ייערך בסימן הצדעה לילדי ארגון 'שלוה', ארגון לילדים וילדות בעלי צרכים מיוחדים המקיים זה למעלה מעשור קשר הדוק עם הפועל "בנק יהב" ירושלים. קשר זה בא לידי ביטוי בהזמנת הילדים למשחקים, בפעילויות משותפות לאורך השנה ושיאו בקבוצת כדורסל הנושאת את השם 'הפועל שלוה' וזוכה לחסות משותפת של המועדון והספונסר הראשי, 'בנק יהב'.

צילום: אבי חיון - בי"ח הדסה

צילום: אבי חיון - בי"ח הדסה

שחקני הקבוצות יעלו להצגת השחקנים כשהם לבושים בחולצות 'הפועל שלוה' וילוו בילדי הארגון אשר יקחו חלק גם בטקס הדלקת הנרות החגיגי וישירו את ההמנון לפני פתיחת המשחק. במחצית המשחק יעלו על הפרקט שחקני 'הפועל שלוה' למשחק ראווה מיוחד.