"טיפת חלב" הגדולה בשומרון נחנכה היום ביישוב רבבה

בחנוכת המרפאה נכחו אישי ציבור ונציגי שירותי בריאות כללית. "המרפאה החדשה תשרת את תושבי היישוב והסביבה", אמר ראש המועצה יוסי דגן

חדשות כיפה גלעד כהן 18/10/18 17:23 ט בחשון התשעט

"טיפת חלב" הגדולה בשומרון נחנכה היום ביישוב רבבה
המרפאה, צילום: יח"צ

ביישוב רבבה שבשומרון, נחנכה היום (ה') מרפאת טיפת חלב הגדולה ביותר באזור השומרון. המרפאה, ששייכת לקופת החולים "כללית", היא מרפאת טיפת החלב הגדולה ביותר בשומרון ועתידה לשרת את מבוטחי כללית מכל יישובי הסביבה. המרפאה בגודל 160 מ"ר, והיא מכילה שלושה חדרי בדיקה, חדר הנקה וחדר החתלה. 

בטקס הפתיחה נכחו ראש המועצה האזורית שומרון – יוסי דגן, מר חיים שפירא – סגן מנהל מחוז דן של הכללית, ד"ר מוטי רוטברד מהמנהל, מנכ"ל חברת "שירת מרכזי מסחר" שהקימה את המרכז וצוות המרפאה.

"אני מברך את תושבי רבבה והאזור על פתיחתה של המרפאה החדשה, שמהווה שיפור חשוב באיכות השירות הבריאותי לתושבים", מסר ראש מוא"ז שומרון יוסי דגן. "היישוב רבבה ממשיך לגדול ולהתפתח, ואיתו כל אזור השומרון, בבנייה, במוסדות חינוך, בתרבות וגם בתחום הבריאות. 

המרפאות הגדולות שנפתחות מצביעות יותר מכל על קצב הצמיחה הגבוה של האוכלוסייה בשומרון. אני מברך את שירותי בריאות כללית על המרפאה החדשה. ואנחנו נמשיך ללוות את פיתוח השומרון ושדרוג איכות החיים של התושבים".