אשת התקשורת שפרשה בעקבות גאולה אבן-סער

ליהיא לפיד בירכה את רעייתו של גדעון סער על פרישתה מהגשת מהדורת החדשות של 'כאן' והודיעה כי עשתה צעד דומה בעיתון ידיעות אחרונות, "הודעתי לעורכים שלי על פרישתי מכתיבת המדור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/18 07:59 יז בטבת התשעט

אשת התקשורת שפרשה בעקבות גאולה אבן-סער
ליהיא לפיד, צילום: באדיבות המצולמת

פרישה תקשורתית אחת כבר נרשמה אמש (שני), לאחר שמגישת חדשות 'כאן' גאולה אבן-סער פרשה מהגשת המהדורה כדי לאפשר לבעלה להתמודד במערכת הבחירות, וזמן קצר לאחר מכן הודיעה גם רעייתו של יו"ר יש עתיד על צעד דומה.

"כל הכבוד לגאולה. זוהי יושרה עיתונאית", כתבה ליהיא לפיד בדף הפייסבוק שלה והוסיפה, "גם אני הודעתי הערב לעורכים שלי על פרישתי מכתיבת המדור".

לפיד החלה בשנת 2003 לכתוב מדור שבועי לעיתון ידיעות אחרונות. עיקרם של הטורים אמנם אינם בפוליטיקה, אלא בנושאים שונים מהחיים, אך לפיד החליטה בכל זאת שאין זה ראוי מצדה לכתוב בכלי תקשורת בזמן שבעלה, יאיר לפיד, מתמודד בבחירות.

אבן-סער לא ציינה את הסיבה בגללה היא פורשת מהגשת המהדורה, אך ניתן להניח כי הסיבה היא חזרתו הקרבה של בעלה לחיים הפוליטיים, והעובדה כי היא צפויה להימצא בניגוד אינטרסים בבואה לסקר את פעילותו. סער עצמו הגיב בציוץ בטוויטר וכתב: "'רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כלנה'. אוהב אותך וגאה בך, גאולה!" .