המחווה של המלון התל אביבי למסעדה הכורדית מגבול הצפון

שולה גלעדי, בעלת המסעדה הכורדית "שולה משתולה", נאלצה להתפנות מהמושב בגבול לבנון כבר לפני תשעה חודשים ולסגור את המסעדה האהובה שלה. כעת היא תמכור את המנות המוכרות בלובי המלון בתל אביב

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/24 12:07 כב בתמוז התשפד

המחווה של המלון התל אביבי למסעדה הכורדית מגבול הצפון
שולה משתולה, צילום: יחצ

כמו עסקים רבים בצפון, גם המסעדה הכורדית "שולה משתולה" הממוקמת ביישוב שתולה בגבול לבנון, ספגה הפסדים כלכליים קשים בעקבות המלחמה. שולה גלעדי, בעלת המסעדה והבשלנית, נאלצה להתפנות מביתה כבר באוקטובר כשפרצה המסעדה ובכך לסגור את המסעדה הפעילה שלה שהייתה עמוסה בסועדים ובקבוצות במשך כל השנה.

המלון בתל אביב מציע את המנות הכורדיות במשך חודש שלם

יוסי נביא, מנכ"ל מלון קרלטון בתל אביב, נחשף לסיפורה של גלעדי והחליט לשלב את המסעדה האהובה בתוך המלון. בחודש הקרוב יתקיים פופ אפ במלון ובו יימכרו תבשילים שונים מהמסעדה המקורית, אותם תכין גלעדי בעצמה. הפופ אפ יתקיים בלובי המלון ויהיה פתוח בימי חמישי ושישי החל מ-25.7, במשך חודש שלם. שעות הפתיחה - בימי חמישי 11:00-18:00 בימי שישי 10:30-16:00.

שולה משתולה, מסעדה כורדית

שולה משתולה, מסעדה כורדית צילום: יחצ

בין המנות שתוכלו למצוא בתפריט הפופאפ: קובה חמוסטה, קובה סלק, קובה במיה, קבב כורדי בתנור, הקציצה של שולה ברוטב פלפלים, אורז, שעועית ירוקה ברוטב, שעועית לבנה עם פטריות, חמוצים בקארי, עוף ברוטב בצל, מאפה מגולגלות תמרים. כל מנה ב-55 שקלים.