קריספי ונמתח: 5 טיפים להכנת הטוסט המושלם

אם טוסט הוא ארוחת הערב הקבועה שלכם כשאתם חוזרים עייפים מהעבודה, הגיע הזמן לעלות ברמה | 5 טיפים להכנת טוסט עם גבינה נמתחת, רוטב עסיסי וציפוי קריספי

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/24 22:28 כו בסיון התשפד

קריספי ונמתח: 5 טיפים להכנת הטוסט המושלם
הטוסט המושלם, צילום: George Dolgikh,Shutterstock

מי שחושב שכל אחד יכול להכין טוסט - לא אכל טוסט מעולה מימיו. אפשר לדחוף פרוסת גבינה ללחם ולהגיד לעצמכם שהכנתם טוסט, אבל התוצאה היא ארוחת ערב די מבאסת. אם אתם רוצים להכין טוסט אמיתי, כזה שהגבינה שלו נמתחת עד מקצה לקצה, כזה שתרצו לתעד לסטורי, כזה שתרצו להכין גם מחר ומחרתיים - הנה חמשת הטיפים הכי חשובים.

הלחם

הלחם הוא הבסיס של הטוסט שלכם, ואם הוא יהיה מבאס הטוסט יהיה מבאס. הלחם האידיאלי הוא לחם לבן קלאסי, אבל גם לחם כפרי או לחמנייה טרייה יכולים להשתלב בצורה מעולה.

הגבינה

אני מתנצלת בפני הדיאטנים שקוראים את זה, אבל העובדות הן כאלה: אתם לא יכולים להשתמש בגבינה דלת שומן ולצפות שהטוסט יצא מושלם ומפנק. אם אתם רוצים טוסט באמת מוצלח, קחו גבינה צהובה של 28% שומן או גבינת מוצרלה (חד משמעית המועדפת עליי). בדרך כלל פרוסה וחצי תספיק, אבל אם אתם משתמשים בלחמנייה גדולה או פיתה תוודאו שהכנסתם מספיק גבינה - בסופו של דבר, זה מה שיעשה לכם את הטוסט.

לא להתקמצן בגבינה

לא להתקמצן בגבינה צילום: Olga Miltsova,Shutterstock

הרוטב

תעשו לי טובה, אל תכינו טוסט עם קטשופ. מדובר בטוסט שלכם, תשקיעו בו. אם אתם אנשים של רוטב עגבניות קחו כף של רסק, תוסיפו מעט מים, מלח, פלפל, שום גרוס ואורגנו ותמרחו משני צידי הלחם. אני ממליצה על ממרח פסטו שישדרג את הטוסט שלכם פלאים, וצריך לשים ממנו מעט מאוד (הטעם משתלט).

התוספות

רבים נוטים לחשוב שכמה שיותר תוספות - יותר פינוק. ההפך הוא הנכון. אל תשכחו שהמיקוד בטוסט צריך להיות בגבינה הנמתחת והשמנונית ולא בתוספות. אתם יכולים לשלב תירס, פטריות, זיתים או עגבניות שבהחלט ישדרגו את הטוסט שלכם, אבל שימו לב שאתם לא שמים יותר מדי וגונבים את כל הפוקוס. אם בא לכם ממש להשקיע, אתם תמיד יכולים להניח ביצת עין מעל.

טוסט עם פטריות

טוסט עם פטריות צילום: pbd Studio,Shutterstock

הקראסט (הציפוי)

רוצים שהלחם ייצא קריספי ועסיסי מלמעלה כמו שאתם רואים בתמונות? הנה הסוד שהולך לשנות לכם את החיים: מיונז. מריחה קלה (אבל באמת קלה, אתם לא מכינים כריך של שישי) של מיונז על הלחם, רגע לפני שהוא נכנס לטוסטר, תשדרג אותו פלאים. ואני יודעת שאין לכם כוח לנקות את הטוסטר בכל פעם, אבל אתם חייבים - נייר אפייה פשוט יהרוס לכם את כל הקראסט.