אחת ולתמיד: כך תכינו קפה קר מושלם

זה ממש לא מסובך - כך תכינו קפה קר מושלם לעונת הקיץ, מפנק וכזה שמצטלם מדהים בסטורי, מבלי לשלם עשרות שקלים בבתי הקפה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/24 12:10 כד בסיון התשפד

אחת ולתמיד: כך תכינו קפה קר מושלם
קפה קר מושלם, צילום: Beliphotos,Shutterstock

הקיץ כבר כאן. לכם זה אולי אומר ים, בריכה, קרם הגנה, אולי חופשה, לי זה אומר דבר אחד - קפה קר. זה לא שאני מוותרת על הקפה החם, זו הרי חוויה אחרת לגמרי, אבל עם בואה של העונה החמה אני מקפידה לפנק את עצמי (ואת מי שנמצא סביבי) בקפה קר לפחות פעם אחת ביום, מה שהפך אותי למומחית בנושא. זה אולי נראה לכם פשוט, אבל יש כמה חוקים שאתם צריכים למלא כדי שהקפה הקר שלכם יהיה לא פחות ממושלם.

טבליות קפה

תהיו מרוכזים, כי זה הולך לשנות לכם את החיים. עד עכשיו שמתם בכוס גרגירי קפה וסוכר, ואז נאלצתם להמיס אותם עם מים רותחים שמחרבים לכם את הקפה הקר. לבעיה הזאת יש פתרון קליל: טבליות קפה. קחו מגש קוביות קרח, ובמקום למלא אותו במים מלאו אותו בתערובת של קפה, מים רותחים וסוכר. כעת בכל פעם שתרצו להכין קפה קר תצטרכו רק לשלוף את הטבליות, להניח בכוס ולהוסיף חלב.

קפה קר

קפה קר צילום: Beliphotos,Shutterstock

חצי חלב קר, חצי חלב מוקצף

בגדול, אני לא אוהבת חלב מוקצף בקפה שלי, כי אני מרגישה שהקצפת מבזבזת לי קפה. אבל במקרה הזה השילוב בין השניים מביא לתוצאה מושלמת: את רוב הכוס תמלאו בחלב קר, ורק את הרבע (או אפילו החמישית) האחרון תקדישו לחלב מוקצף שיעניק את הסיום המושלם לכוס.

חצי מוקצף

חצי מוקצף צילום: Ryzhkov Photography,Shutterstock

הגשה

קפה קר הוא חוויה. בא לכם לחוש אווירה טרופית, מרעננת, אתם רוצים להרגיש שפינקתם את עצמכם. לכן ההגשה חשובה לא פחות מהתכולה: השתמשו תמיד בכוס זכוכית, הוסיפו קש צבעוני ואם מתחשק לכם להשקיע אתם יכולים לזלף מעל קצפת, לפזר סוכריות או לפדר בקקאו.

קפה קר

קפה קר צילום: pilipphoto,Shutterstock