3 דברים שאתם יכולים לעשות עם הגבינות שנשארו לכם משבועות

אם גם המקרר שלכם מפוצץ משלל גבינות שרכשתם לכבוד שבועות, קבלו שלושה דברים שתוכלו להכין בקלות עם הגבינות שנשארו במקום לזרוק אותן לפח

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/24 12:38 ז בסיון התשפד

3 דברים שאתם יכולים לעשות עם הגבינות שנשארו לכם משבועות
פלטת גבינות, צילום: Valentyn Volkov,Shutterstock

לפני חג השבועות, חג מאכלי החלב, כולנו מרוקנים את מדפי הגבינות בסופרים וממלאים את המקרר הפרטי בשלל גבינות - מוצרלה, צפתית, בולגרית, בוראטה וכל גבינה שתשדרג את שולחן החג. הבעיה היא שאחרי שהחג מסתיים המקרר עדיין עמוס בגבינות שנותרו, ולכם אין באמת מה לעשות איתם. רגע לפני שהן מתקלקלות ונזרקות לפח הנה שלושה דברים פשוטים שתוכלו לעשות איתן.

1. פשטידת גבינות

מחפשים מה להכין לסעודה שלישית בשבת? הנה הפיתרון המושלם והקל ביותר בשבילכם. בקערה ערבבו את כל הגבינות שיש לכם (הקפידו על יחס שווה בין גבינות מוצקות לגבינות נוזליות) והוסיפו ביצים וקמח עד לקבלת מרקם עיסתי-סמיך. כל מה שנותר זה לאפות וליהנות מפשטידת גבינות עשירה. אם מתחשק לכם להשקיע, אתם יכולים להכין פאי מבצק עלים ולמלא אותו בתערובת הגבינות.

פשטידת גבינות

פשטידת גבינות צילום: nada54,Shutterstock

2. בורקס גבינות

בורקס גבינות הוא נשנוש נפלא שאפשר להכין בכל כך הרבה דרכים. קחו טורטייה, מלאווח, דפי אורז, דפי פילו, בצק עלים או בצק פילאס מרודד והכניסו פנימה תערובת של גבינות - לא חשוב איזה. אתם יכולים לשדרג עם עשבי תיבול, אפשר לטגן או לאפות, הבורקסים יתחסלו בכל מקרה.

בורקס טורטייה ממולא גבינות

בורקס טורטייה ממולא גבינות צילום: חלי ממן צילום יחסי ציבור

3. פלטת גבינות

השנה חג השבועות יצא בסמוך לשבת, וזה אומר שסידרתם לעצמכם פיקניק מושלם ליום שישי. קחו קרש עץ פוטוגני, סדרו עליו את הגבינות היפות שלכם והניחו שתי כוסות יין. כל מה שנשאר זה לפנק בתוספות: פירות חתוכים, מיצים טריים, אגוזים, קרקרים או לחם מחמצת פרוס. אפילו אם תשבו בחנייה של הבית הפיקניק הזה יצטלם מושלם לסטורי.

פלטת גבינות

פלטת גבינות צילום: Merel Tuk,Shutterstock