אם אתם אוהבים אוכל טוב, אין מצב שתפספסו את הפסטיבל המטורף הזה

פסטיבל האוכל "foodies" יוצא לדרך בפעם הרביעית במתחם meex שרונים עם שפים מצליחים כמו ישראל אהרוני, חיים כהן, אבי ביטון ורחל בן אלול - אתם חייבים להיות שם

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/24 11:11 יג באייר התשפד

אם אתם אוהבים אוכל טוב, אין מצב שתפספסו את הפסטיבל המטורף הזה
פסטיבל אוכל, אילוסטרציה, צילום: Piotr Piatrouski,Shutterstock

יש אנשים שאוכלים כי צריך לאכול, ויש אנשים שעבורם אוכל הוא הכול. עבור הסוג השני של האנשים, אלה שמתייחסים ל"אכילה" כתחביב, נוצר פסטיבל השפים והמסעדות של ישראל. פסטיבל "foodies" יתקיים במתחם meex שרונים במשך ארבעה ימים, 28-31.5, ויכלול מנות של מיטב השפים בישראל. המבקרים יוכלו ליהנות מאוכל ישראלי, אסייתי, איטלקי, טבעוני וגם כשר.

אל תפספסו: פסטיבל "foodies" בסוף חודש מאי

מתחם meex שרונים ממשיך את המסורת ומקיים בפעם הרביעית את פסטיבל "foodies", חגיגה קולינרית שמשלבת את כל הטעמים, הניחוחות והמאכלים במקום אחד עם מגוון מנות עד 40 שקלים. המתחם מזמין את כל חובבי הפודיז, משפחות, זוגות שמחפשים דייט יוצא דופן וחברים שפשוט חולקים אהבה למזון - כולם מוזמנים להגיע ולטעום מהמנות המוכרות והאהובות או אלו החדשות שמוגשות לראשונה מבית המסעדות המוכרות והשפים המובילים בישראל.

ישראל אהרוני

ישראל אהרוני צילום: אסף קרלה

השפים הטובים בארץ

הפסטיבל יארח את השפים והמסעדות המדוברים ביותר בישראל: ישראל אהרוני, חיים כהן, אבי ביטון, תומר תומס, גיא גמזו, שחף שבתאי, נאיפה מולא, אבי לוי, רחל בן אלול שיינא ועוד רבים נוספים. על עמדת המתוקים יככב השנה "פיצי", הבייקרי של השף חיים כהן שיציע מגוון של קינוחים פטיסריים לקהל הרחב.

בין המנות הכשרות שיוצעו בפסטיבל: מעורב ירושלמי של אבי לוי, שניצל בחלה ושווארמה מעושנים של אבי ביטון, קציצות דגים ברוטב מרוקאי של תומר תומס, בריוש אסאדו מפורק ומנת נאגטס פריך בקונוס של רחל בן אלול, פיש&צ'יפס, גירוס, ספולאקי קבב יווני וצ'יפס יווני, הבייקרי של חיים כהן ועוד.

כנפיים של חיים כהן

כנפיים של חיים כהן צילום: אסף קרלה

הפסטיבל ייערך במתחם meex שרונים בין התאריכים 28-31.05 בין השעות 17:00-23:00 וביום שישי 09:00-15:00.