חיילים בשטח? אלו 5 השילובים הכי טובים למנות קרב

נתקעתם בשבת בשטח וכל מה שיש לכם זה רק קופסאות שימורים? הכנו עבורכם רשימה של השילובים הכי טעימים למנות הקרב, אלו שיזכירו לכם טעם של חמין וגעגוע לסנדוויץ' של הילדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/23 12:21 ה בחשון התשפד

חיילים בשטח? אלו 5 השילובים הכי טובים למנות קרב
חיילים מבשלים בשטח, צילום: פלאש 90. משה שי

אפקט החמין

שעועית אדומה ברוטב עגבניות + חומוס

ייתכן שהחברים שלכם לחדר קצת פחות יאהבו את ההצעה הזו, אבל היא ללא ספק זו שתתרום הכי הרבה לאווירת השבת שלכם. החמין שאתם רגילים לאכול בכל שבת מורכב בדיוק משני המרכיבים האלה, השעועית והחומוס, ורק חסרים תפוחי האדמה. תפתחו את הפחיות, תערבבו יחד, ותיזכרו שעוד מעט תשובו הביתה ותקבלו כמה חמין שתרצו.

חמין לשבת

חמין לשבת, צילום: shutterstock

כמו סנדוויץ' לילדים

לחם + ממרח קקאו + בוטנים

ההורים שנמצאים במילואים כבר מומחים בהכנת סנדוויצ'ים לפנות בוקר. אמנם כאן אין את השוקולד הספציפי שהקטנה אוהבת, אבל בהחלט אפשר להכין כריך משביע שיזכיר קצת טעם של ילדות. כל מה שצריך זה לקחת שתי פרוסות לחם, למרוח עליהן ממרח קקאו, ואם התברכתם גם בפחית שימורים של בוטנים מטוגנים, הם בהחלט יוכלו לשדרג.

צילום: shutterstock

אם זה רק היה טיול בבני עקיבא

טונה מעושנת

אמנם אין פה שילוב בין שתי פחיות שימורים, אבל את המנה הזו כולם מכירים. במקום לאכול את הטונה כפי שהיא פעם אחר פעם, אתם יכולים לשדרג את המנה ממש כמו שהייתם עושים אי אז במחנה סיירים. לוקחים את הטונה, שופכים את כל הנוזלים, מניחים נייר טואלט (לא יותר מדי, אתם צריכים אותו) ומדליקים עם מצית. תוך כמה דקות תהיה לכם מנת חלבון עם ניחוחות של פעם.

קופסת שימורים של טונה

קופסת שימורים של טונה, צילום: shutterstock

רק חסר הטוסט

תירס + זיתים (שדרוג: פטריות)

אולי כשהסתכלתם על שתי הפחיות לא הבנתם את הקשר ביניהן, אך פגשתם אותן יחד לא מעט - על הטוסט, על הפיצה, בתפוח האדמה שמוכרים בקניון. ערבבו את שתי הפחיות יחד, אם יש באפשרותכם פזרו מעט מלח ביחד, ותהנו משילוב מוכר אך שונה. אם יש לכם גם פחית פטריות היא תוכל לשדרג עוד יותר.

זיתים מוקפצים

זיתים מוקפצים, צילום: shutterstock

קצת כמו גלידה

אננס + חלב

זו אמנם פריבילגיה שלא לכל חייל יש, אבל איך אמר חי טורטל במערכון האגדי של ארץ נהדרת? "מי שיכול להרשות לעצמו - אני ממליץ". אם זכיתם לקבל פחית שימורי אננס ויש באזורכם חלב, תוכלו להכין קינוח שיתן תחושה של גלידה. תחתכו את האננס לקוביות קטנות ככל האפשר, הכניסו לתוך כוס ושפכו חלב. כעת קחו מזלג, סכין או אפילו כפית ומעכו את התערובת - כמו בבלנדר. זו אולי לא גלידה, אבל זו בהחלט חוויה מתוקה.

גלידת אננס צילום: pixabay