סוף שבוע חורפי? שש הדרכים המופלאות להכנת שוקו חם מושלם

שוקופלת או שוקו על בסיס קקאו? שוקולטה או שוקו טים-טם? סוף שבוע הקרוב צפוי להיום קר גשום ואפילו מושלג. אז אין כמו שוקו חם כדי לחמם את האווירה

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 26/01/17 16:36 כח בטבת התשעז

סוף שבוע חורפי? שש הדרכים המופלאות להכנת שוקו חם מושלם
shutterstock, צילום: shutterstock

שוקופלת

בבית קפה טיפוסי תצטרכו לקחת משכנתא בשביל התענוג, אבל בבית כל מה שתצטרכו לעשות זה להכניס שתי אצבעות מקופלת לתוך כוס של חלב חם (מאוד), לחכות שהם ימסו מעט, לערבב ולהתחיל לשתות.

שוקו קקאו

עוד לפני שהילד הג'ינג'י שעל אריזת השוקולית (המקורית) נולד, אבות אבותינו שתו שוקו מעולה, איכותי ומקורי- מקקאו. שוקו מקקאו הוא בעל טעם חד וחזק הרבה יותר משוקו המוכן מאבקה (שרובה- בואו נודה על האמת- סוכר).

המתכון הסודי: על כל כפית קקאו יש להכניס 2 כפיות סוכר לכוס, אם אתם אוהבים שוקו חלש הכניסו חצי כפית קקאו וכפית סוכר. לחובבי המתוק- הגדילו את כמות הסוכר עד שתתאים לכם. מעל לקקאו ולסוכר שפכו חלב חם וערבבו.

שוקו עם מרשמלו

גילוי נאות: הכותבת אינה חובבת הז'אנר אך משום מה ילדים נוטים לאהוב את שילוב הדביקיות של המרשמלו עם חמימות השוקו. מכינים שוקו בסיסי ומוסיפים למעלה שתי חתיכות מרשמלו (עדיף להשתמש במרשמלו לבן).


(צילום: shutterstock)

שוקולטה

יותר משהשוקולטה היא שוקו- היא סירופ שוקולד חם. מי שממש רוצה להשקיע יכניס קוביות שוקולד מחפיסה שלמה, יחד עם חצי מיכל שמנת מתוקה למיקרוגל (יש לעצור כל בערך 25 שניות ולערבב עד לעיסה סמיכה ואחידה) ניתן להמיס את החומרים גם על הגז בסיר כפול. מידת הדלילותהסמיכות של השוקולטה תלויה בכם- הוסיפו שוקולדשמנת מתוקה כאוות נפשכם.

שוקו טים-טם

הראשון שגילה את האפשרות לשתות שוקו דרך ממתק השוקולד טים-טם גרם להגדלת אחוז המכירות של המוצר לנצח נצחים. מה עושים? מכינים שוקו חם בסיסי לפי ראות עיניכם, אוחזים בטים-טם בודד ומכניסים את אחת מארבע פינותיו לתוך השוקו, מהפינה הנגדית לוקחים ביס קטן ולאחר מכן שואפים אוויר דרך הטים-טם כך שהממתק משמש כקש דרכו עובר השוקו.

(צילום: shutterstock)

שוקו עם קצפת

מיועד למי שיודע לשתות מהר (לפני שהקצפת נמסה ונעלמת).
מקציפים שמנת מתוקה להקצפה עם קצת סוכר או אבקת פונדינג וניל (לפי טעמכם האישי) ומניחים כמה כפות קצפת מעל לכוס שוקו חם, למראה מושלם מומלץ לפזר מעט אבקת קקאו מעל לקצפת.

(צילום: shutterstock)