איריס חיים מגיבה למורה שהשמיץ אותה: "מוחלת לך בדיוק כמו שמחלתי לחיילים"

אימו של יותם חיים ז"ל מגיבה למורה מהרצליה שכתב כי היא זורחת מאז מות בנה: "קיבלתי על עצמי להמשיך לדבר בעד האחדות ולכן אני רק מצטערת עבורך יותם גוטמן על הבחירה במילים שפוגעות בי באופן אישי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/24 11:10 כד בסיון התשפד

איריס חיים מגיבה למורה שהשמיץ אותה: "מוחלת לך בדיוק כמו שמחלתי לחיילים"
איריס חיים, צילום: Oren Ben Hakoon,Flash90

אחרי שיותם גוטמן, מורה מהרצליה, צייץ בחשבון ה-X שלו ציוץ חריף נגד איריס חיים, אימו של יותם חיים ז"ל מגיבה. "בוקר טוב חברים שלי. הבוקר כשהתעוררתי הבנתי שקרה משהו דרמטי. לא נהרג עוד חייל בלילה, לא חולצו חטופים, לא היה הסכם מדיני להשבת החטופים. היה ציוץ בטויטר מבחור בשם יותם גוטמן. הוא קרא לי ביביסטית מתועבת, שואל את קהל העוקבים שלו אם לא הגיע הזמן להכריז שנמאסתי על האנשים בבית והכי מעניין - זורחת מאז שהבן שלה נהרג", כתבה חיים.

"הרבה אנשים כתבו לי והציעו לתבוע אותו על לשון הרע"

האם השכולה המשיכה: "מעניין ששמו יותם. שם משפחה גוטמן, יש לי חבר טוב בשם גוטמן. הרבה אנשים כתבו לי והציעו לתבוע אותו על לשון הרע. כנראה שגם הגיבו לו כי הוא פרסם התנצלות קרירה ומאולצת. האדם משמש כמורה בישראל. יש עוד כמוהו אגב שמוציאים דברים מהקשרם וכותבים לי שאני ביביסטית - מילת גנאי לכל אדם שלא יוצא נגד שנאה, זעם ופילוג".

לדבריה, היא מוחלת לגוטמן ומסבירה: "אני קיבלתי על עצמי החלטה להמשיך לדבר בעד האחדות ולכן אני רק מצטערת עבורך יותם גוטמן על הבחירה במילים שפוגעות בי באופן אישי. באותה מידה היית יכול לכתוב שאתה לא מסכים עם דעותיי. היו בוודאות מצטרפים אליך עוד אנשים. אני מבקשת לשתף את הפוסט הזה כי המסר שלי שאין מקום למילים של שנאה משום צד! אני מוחלת לך יותם גוטמן בדיוק כמו שמחלתי לחיילים, לצבא. מאחלת שתמצא בנפש שלך מקום לשלווה. בפעם הבאה שאתה כותב מילים פוגעות תחשוב על אמא שלך. גם לה יש בן בשם יותם".