"ביביסטית מתועבת": מורה מהרצליה השמיץ את איריס חיים - שר החינוך תקף

יותם גוטמן, מורה מהרצליה, צייץ בחשבון ה-X שלו ציוץ חריף נגד איריס חיים, אימו של יותם חיים ז"ל, וכתב: "אפשר להגיד שהיא בלתי נסבלת? זורחת מאז שירו בבן שלה" | שר החינוך: "פניתי לעירייה לקרוא למורה לשימוע וההחלטה על המשך דרכו תיבחן מקצועית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/24 10:22 כד בסיון התשפד

"ביביסטית מתועבת": מורה מהרצליה השמיץ את איריס חיים - שר החינוך תקף
איריס חיים, צילום: Oren Ben Hakoon,Flash90

איריס חיים, אמו של החטוף שנהרג בשוגג יותם חיים ז"ל, הושמצה ברשת X, טוויטר לשעבר, על ידי מורה מהרצליה. יותם גוטמן כתב בחשבון שלו: "אפשר כבר להגיד שהיא בלתי נסבלת? ביביסטית מתועבת שזורחת מאז שירו בבן שלה. אני שמח שהוקל לה, אבל למה אנחנו צריכים לסבול אותה באולפנים?", כתב גוטמן. מאוחר יותר הוא פרסם התנצלות וכתב: "אני מתנצל על הציוץ מאתמול. לא היה נכון לפגוע בכבודה ואני מבקש את סליחתה".

שר החינוך, יואב קיש, הגיב לדברים של גוטמן וכתב כי הוא פנה לעירייה בבקשה לזמנו לשימוע. "הזדעזעתי הבוקר מדבריו ההזויים של מורה מהרצליה לאמו של יותם חיים ז"ל, איריס חיים. איריס שהיא דוגמא ומופת לכח ואחדות בעם. אחדות ודבקות ברצון לנצח אלו המסרים של איריס ואלו המסרים שהמורים והמחנכים צריכים להעביר לדור הצעיר. כל אדם זכאי לעמדותיו ככל שיהיו אך על מורה מוטלת החובה והאחריות לייצר הפרדה. פניתי לעירייה לקרוא למורה לשימוע וההחלטה על המשך דרכו תיבחן מקצועית".