שאל את הרב

בסניף מעורב ומנסה לשמור על גבולות

חדשות כיפה חברים מקשיבים 20/01/17 15:58 כב בטבת התשעז

שאלה

שלום, תודה רבה על כל ההשקעה שלכן..עוזר המון!

אני נמצאת בסניף מעורב וממש מנסה לשמור על גבולות. אבל בסניף שלנו מי שלא בקשר עם הבנים אז אין לה מקום, כאילו אני מרגישה בסניף בצד כאילו אני לא קשורה. מה אפשר לעשות?

תשובה

לשואלת היקרה שלום וברכה,
מדהים לראות את הכנות והפשטות בה את כותבת על אתגר חשוב ומשמעותי בו את מתומדדת, מדהים לקרא ומשמח לדעת. סחטיין!

זהו אכן נושא מורכב אבל אנחנו חיים ומאמינים גם שהחיים מורכבים. נראה כי את מעוניינת לשמור על צניעות, ועל יחס נכון בין המינים - וזהו דבר נכון וחשוב.
לכן, ראי זאת כשליחות חשובה להוות מודל לחניכים ואף למדריכים. בסופו של יום אנשים המונעים מאמת - סוחפים איתם עוד אנשים לאמת הזו. חניכים מסתכלים עליך מדריכים גם כן. לכן הקו שלך חשוב כל כך דווקא במקום שכזה! את מגדלור לשאר.
מצד שני, דברים שהם "לצורך" החלטות ספציפיות הקשורות בסניף, מתווה או פעילויות - ניתן שתביעי את דעתך בשיח בוגר במסגרת הצוות.
עוד מימד נוסף הוא הפעילות שלך עצמך - באם הפעילויות שלך יזכו להכרה משמעותית דהיינו הם יהיו איכותיות מעניינות ואטרקטביות יהיה שיח על השבט שלך בסניף, יהיה שיח אודותיך ואז אני משער כי כבר התחושה של חוסר השייכות כבר תלך ותתנדף- את תוכיחי כי גם ניתן להיות אדם ערכי, צנוע והולך בדרך של אמת גדולה ומצד שני אין זה סותר עולם שלם, שמח משמעותי ומעניין!
אולי אם תהיה השקעה גדולה בהכנה, בצ´ופרים, בפעילות בשבתות ובימי החול - בצורה אטרקטיבית ומשמעותית - אולי תוכלי כבר לסחוף את כל הסניך איתך.
ואז.. מי שרק יחפש "לדבר עם הבנים" ירגיש קצת לא שייך...
מה דעתך?
בהערכה גדולה כל כך!
חנן.
hananb1081@gmail.com

כתבות נוספות