שאל את הרב

חייבת לעשות ולפעול למען עם ישראל

חדשות כיפה חברים מקשיבים 05/01/16 21:12 כד בטבת התשעו

שאלה

חשוב לי מאוד לפעול ולעשות! במיוחד בתקופה האחרונה- עם כל הפיגועים והמצב הקשה של עמ"י..

הרבה פעמים ניסיתי לארגן איזה לימוד עם כמה חברות או הפגנה, אבל האנשים מסביבי לא ממש בקטע.. מאוד מפריע לי שאני לא עושה כלום!!!

איך אני יכולה לפעול??

תשובה

נעה יקרה,

נתחיל מזה שאני מקנאה שאת מרגישה ככה. בקרוב אצלי.

אנחנו מוצפים באירועים של אובדן וכאב. ימים של פיגועי דקירה וירי. לצערנו כל יום שומעים על אסון אחר. מרוב אירועים אנשים כבר לא יודעים מה הם מרגישים, או שלא מרגישים בכלל. הלב סגור והדמעות נעצרו מזמן.

ואת לא.

את במקום אמתי ומקשיב ומרגיש את הצער של עם ישראל, שרואה את השכינה בגלות שמחפש מה נכון לעשות בימים האלה. איך להוסיף טוב בעולם.


ניסית לארגן לימוד ולא הלך. אל תבהלי מזה. תמשיכי לחשוב איך לממש את הרעיונות הטובים שלך ואל תוותרי. אם אין כרגע מי שמצטרפת אליך תתחילי עם הטוב הזה לבד.

מה למשל אפשר לעשות?
כותבת לך כמה דברים, תבחרי מה שנראה לך מתאים:

1. לחשוב איך את מחזקת באמונה. ללמוד בעצמך ספר שאת אוהבת בנושא. אם את רוצה הצעות בשמחה. אפשר גם ללמוד ספרי הלכות כמו על מידות ושמירת הלשון.

2. לקבוע זמן קצר כל יום לדבר עם ה´. לספר לו מה את מרגישה עכשיו. מה קורה בתוכך בגלל המצב של עם ישראל. כמה את מחכה לטוב שיופיע בחיי האומה. איך המצב הזה משפיל אותנו. כמה כואב לה´ בימים האלה. תבקשי ממנו שישמור עלינו מכל רע, שיפתח לנו שערי אהבה ורצון, יכרית את אויבינו ויגאל אותנו ברחמים בקרוב.

3.אם ההורים מרשים. להכין כמה עוגות פשוטות וטובות, לברר איפה יש חיילים ושוטרים וללכת לחלק אותן. עם פתק מצורף שכתובות בו מילים טובות של אמונה וחיזוק.

4. אני לא יודעת מאיפה את בארץ. אבל בירושלים יש עמותה בשם אור מאיר וברכה שמפעילה מרכז תמיכה בנפגעי טרור. אפשר להתנדב במגוון תחומים כמו:סיוע לקשישים ואריזת חבילות מזון ושמיכות לחורף. בהמשך החלוקה מתבצעת על ידי הארגון. 02-5824630. office@terror-victims.org.il



ימים של ניסים והתחזקות בשמחה ובטוב,
מקוה שעזרתי,
אם לא מוזמנת לשאול שוב.

נועה, חברים מקשיבים

כתבות נוספות