שאל את הרב

בקשה מכוחות טומאה ל"ע

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 24/02/15 06:06 ה באדר התשעה

שאלה

בס"ד

שלום רב.

אני באה לשאול את השאלה הבאה בבושה עצומה.

כשהייתי בערך בת 17 לצערי נפלתי לראות סרטים פורנוגרפיים באינטרנט, זה עדיין קורה לפעמים. זו מלחמה קשה. ופעם אחת (ואולי כמה פעמים?) האינטרנט פעל לאט מאוד ולקח לסרט הרבה זמן להיטען. ואני בייאושי, בהתמכרותי, בתאוותי, התפללתי לה' שהאינטרנט יעבוד מהר ואני אוכל לסיים עם זה מהר, ואז נפלט לי- אם יש כוחות טומאה בעולם אז שיתנו לי עזרה כאן שהסרט יעבוד כבר.

לפני שנה וחצי נפלתי למשבר גדול. היה לי -כנראה- התקף פסיכוטי ואז נפלתי לדיכאון נוראי. מאז אני כמו בשבי- אני לא אני. אני סובלת ייסורים כאלה שאני פשוט מתחננת לה' שיתן לי כבר למות איכשהו ולא יגרום לי להתאבד חלילה.

הלכתי לאדם רוחני שאבא שלי נוהג ללכת אליו, יש לו יכולת לראות ולדעת כל מיני דברים על האדם. הוא אמר שאיזו קליפה בנושא תאוות השתלטה עלי (חלילה!) ובאופן קשוח .

השאלה היא- איך אני עושה תשובה וגורמת לסיכוי שנגיעה של אי אילו כוחות שליליים עלי - לעזוב אותי ולתמיד.

איזה סוג של תשובה? תודה

תשובה

שלום וברכה

ראשית, הרבה חיזוק וסיוע ועידוד בדרכך הקשה. תפילה לאל עליון שיסייע בעדך במציאות המסובכת שאת נמצאת בה כעת.


אני לא מאמין בקליפות תאווה, ובמשהו חיצוני לנו שמשתלט עלינו.
אני מאמין, כדרכה של תורה, בבחירה החופשית שיש לאדם, וביכולת שלו לעצב את דרכו.
וכמובן, שאם יש צורך בטיפול רפואי כדי לסייע לנו ליצור את הסביבה המאפשרת התמודדות עם הכוחות השונים הסוערים בתוכנו – צריך לפנות אליהם.
על כן, אני יכול להציע לך דרך אחרת. בד בבד עם סיוע מהעולם הרפואי ככל שנדרש בו להאמין כי הכוחות השלייליים שקיימים בתוכנו עוזבים אותנו כאשר אנחנו מחליטים לעשות דברים טובים, והם לא תלויים בקליפות או בכל דבר אחר, אלא בהיענות שלך לאופק שיש בתוכך, ולכוחות החיוביים והטובים שיש בך. יהיה נפלא בדרך הזו, והכל פתוח לפנייך.

כל טוב והמון הצלחה

כתבות נוספות