שאל את הרב

מאוהבת במישהו אך הוא לא מודע לכך

חדשות כיפה חברים מקשיבים 06/11/14 22:55 יג בחשון התשעה

שאלה

שלום! ותודה לאתר המדהים הזה!:)

אממ..אני ממש התאהבתי בחבר של בן דודה שלי..וחבר שלו בכלל לא מכיר אותי..הוא ראה אותי כמה פעמים..אבל לא דיברנו או משו כזה..

ומהרגע הראשון שראיתי אותו אני פשוט התאהבתי

ברמות שאני חושבת עליו הרבה.!‏

אשמח שתעזרו ושתיעצו לי..‏

תודה‎‏:)‏‎ ‎

תשובה


שלום!
ותודה על התודה, חיממת את הלב 

טוב, אז אולי הבשורה שאני אומר עכשיו לא תחדש הרבה אבל, הבשורה היא שאת נערה מתבגרת נורמלית ובריאה. ובגיל המתאים גם את מתחילה להתעורר ולגלות שיש עולם שפתאום את רואה אותו באור אחר- יש בנים סביבך, והם לא רק מעניינים, הם לא רק מסקרנים אותך, את גם רוצה את תשומת הלב שלהם, שיתעניינו בך, מחפשת את ההדדיות. זה עוד חדש לך, עוד מוזר, ואת רוצה יותר מזה, כי תכלס זה נחמד, זה מעניין. וזה מאד מושך..

אז בשלב ראשון את יכולה להיות רגועה ולהבין שכל ההתאהבות, לא משנה במי, היא נורמלית ומראה על שהראש שלך הולך בצורה בריאה.

ומה קורה עכשיו? יש מישהו, נראה שההיכרות שלכם היא די רחוקה, לא דיברתם אף פעם- ראיתם אחד את השני ולא יותר מזה. אז אפשר להגיד שההתאהבות הזו, כמו שאת מתארת אותה, נשמעת כמו ´התאהבות ממבט ראשון´, מישהו שאת לא מכירה אבל משהו בו מושך אותך, ונשמע שזה די חדש לך, ולכן קצת מוזר שיש מישהו שאת חושבת עליו הרבה..
אם תקבלי את זה שזה דבר טבעי, ושאולי זה לא קשור למי שהוא אלא רק לעובדה שהוא משהו אחר ממה שאת מכירה, תוכלי לקבל את המחשבות האלה שלך, את עצמך, את זה שאת נמצאת בתחום שלא חשבת שתגיעי אליו, התחום שאומרים לך תמיד להימנע ממנו, להפריד בין בנים לבנות.

מטריד אותך שהוא לא יודע את זה. האם את בכלל רוצה שהוא ידע את זה? התאהבות, או יותר נכון- הידלקות, הרבה פעמים כמו שהיא באה היא הולכת, זה בסדר, וזה בונה לנו את זה שלאט לאט בונים את ההסתכלות הנכונה יותר על בנים. אבל כשמגיעים לצעד קדימה- משהו כבר קצת עובר את הגבול, האבחנה בין משהו חיצוני- התאהבות בגלל חיצוניות, לקשר שאמור להיבנות על משהו עמוק יותר, עלול להיטשטש.
כשתגיעי לזמן המתאים, ולמצב המתאים, תבני קשר עם מישהו שתרצי להכיר אותו, תלמדי לאהוב אותו בגלל מי שהוא, ולא מתוך התאהבות חיצונית בלבד.

ולכן- זה בסדר וטוב שאת מגלה את העולם הזה, זה בסדר שיוצא לך לחשוב על מישהו, ואפילו אם זה הרבה. רק חשוב שתזכרי על מה מבוססות המחשבות האלה- על הבסיס הכי חיצוני שיש, מראה, בעיקר. ולכן חשוב לשמור על זה בגבולות שלו, במקומו.

את מוזמנת לקרוא עוד קטע בנושא-
http://www.makshivim.org.il/show.asp?id=14008

מקווה שהצלחתי להרגיע את הבלבול, את מוזמנת לשלוח שאלות בכל עניין.
הרבה הצלחה!
אביטל
Avitalb63@gmail.com

כתבות נוספות