שאל את הרב

טומאה וסכנה של תקשורים

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 04/10/14 23:37 י בתשרי התשעה

שאלה

שלום היי

בבקשה תעזרו אני כבר לא יודעת מה לעשות...

עסקתי שנים בתורות המזרח ובגלל האינטרנט הגעתי לכול מיני תקשורים עם ישיות אור וכו...

בוא נגיד שעכשוו אני יודעת במאה אחוז שתקשור וישויות אור הם כוחות טומאה! הבנתי את זה אחרי שנפלתי קשות. לא ידעתי לפני זה שאסור כי זה ידועני וכוחות טומאה.

עכשוו גם אני יודעת שריקי אסור כי זה כוחות טומאה. גם שאסור לתעסק בחייזרים ודברים כאלה כי זה כוחות טומאה. אני גם שמעתי מרבנים על שס חיצוניים והקליפות שזה כוחות טומאה .

הקטע הוא שאני חושבת שעוד לא נפל האסימון לרבנים להבין שהעניינים האלה הם אחד האיומים הכי נוראיים על הקדושה.

ישמור אלוהים היום ילדים רואים סרטים מצויירים עם חייזרים(חייזרים זה מילה אחרת לשדים . המילה שונתה במאה 20...) זה כאלו להכין את נפשם לטומאה? לילדים?!?!

גם יש הרבה ספרי תקשור, וכוכך הרבה חילוניים רוחנים שפשוט נופלים לזה . יש כוכך הרבה הילרים ומטפלים מרחוק שמשתמשים בכוחות טומאה?!?! גם למה כוכך הרבה אנשים מתקשרים פתאום?? גם כוכך הרבה תוכניות טלויזה על חייזרים(שדים)?

עכשוו מה שמצער אותי הוא שאני הבחנתי בזה כי היה לי למה להשוות, היתי פעם דתיה אז אני יודעת מזה אור התורה והקדושה והם לא. החילוניים לא יודעים , אן להם למה להשוות .

יש המון אור ואהבה בתקשור ובישיות אור אבל הבעיה היא שכשאן למה להשוות לא יודעים שזה לא אור התורה זה לא הקדושה. גם תאמת התורה לא קלה ,לא קל להיות אדם דתי. יותר קל להיות חיובי ושמח באור המזוייף של הכוחות האלו, כי החיים לא קלים...

ומה עוד מצער שבזמן שהם חיוביים ומלאים אהבה ושמחה הם צוברים חטאים!! וככה יוצא שיהודים מתרחקים מהקדוש ברוכו .... וכנראה זה מה שכוחות הטומאה רוצים לרחיק מהקדושה. אבל אלה שנופלים לא יודעים.... הם לא יודעים.. וזה כוכך מצער... מרגיש לי סכנה גדולה....

גם מה דרך עיתונים ואינטרנט הופכים את הדברים הנוראיים האלה לנורמלים ואז זה גם נכנס לציבור הדתי.

דוגמה בהידברות עש מאמרים על מזלות!?!?!?! כתוב לא תנחש וכותבים דברים על מזל שור וטלה וכו?!?!?! ..

אז מצער אותי שהדברים האלה נוגסים גם בציבור הדתי כי זה בעיתון. ממש מחריד אותי...

אני גם כול הזמן דואגת מה יהיה על ישראל? מה יהיה על התורה? למה הרבנות לא יוצאת בהבהסברה על דברים האלה לחילוניים? המצב כוכך חמור....מה עושים??

גם מה אני

תשובה

שלום וברכה

אני מבין היטב את הכאב שאת מתארת, ומפרסם את הדברים כפי שהם.
ומצרף להם גם עצה שאני חושב שהיא טובה:
את החושך לא מגרשים במקלות.
מגרשים אותו על ידי זה שמדליקים אור.
על כן, נראה לי שנכון יותר להדליק אור מאשר להילחם בכוחות הטומאה שאת מדברת עליהם.
כל מי שידליק את אור המוסר וההתנהגות האתית מכוחה של תורת ישראל, כל מי שידליק את אור האמונה והדביקות בריבונו של עולם, כל מי שיביא ברכה לעולם בכיוון זה – יפעל למעשה נגד הכוחות הרעים עליהם את מדברת.
המאבק בהליכה אחר כוחות רוחנים מדומים יצליח כאשר האמונה וההלכה יהיו מזוהים עם עשיית הטוב, ההתנהגות המוסרית, הרגישות, הקדושה, התפילה הכנה, השמחה וכדו'. זו הדרך בה יש סיכוי גדול יותר מאשר כל ניסיון להילחם ישירות נגד כוחות טומאה.

האם את יכולה ללכת בדרך זו ?

כל טוב



כתבות נוספות