שאל את הרב

זוגיות

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 06/08/14 23:39 י באב התשעד

שאלה

בס''ד שלום לך כבוד הרב שמי... מנתניה אני נשואה 4 שנים ללא ילדים הבעל שלי סבל המון בילדות שלו עד היום זה מלווה אותו הוא עשה בדיקות דם גילו לו שיש לו קלסטרון גבוה בכוח הגברי שלו הוא מרגיש שהוא זקן אין לו כוח לעבוד פיזי זה לא בשבילו יש לו עייפות כרונית הלכתי איתו למטפלת זה לא השפיע עליו ממש אני מיואשת לא יודעת איך להתמודד עם החיים שהבעל שלי במתח גבוה מהחיים שלו הוא אמר לי אני לא רוצה שתדעי על החיים הפרטיים שלי אמרתי לו על מה נדבר הוא אמר לי על רומנטיקה היתי מעדיף לא להתחתן איתך לחיות רק ברומנטיקה הרוב הוא משחק במחשב שהוא בבית אני בחדר לבד בקושי יוצא לנו תקשורת ביחד אנכנו גרים ביחידה דיור זה קשה שזה צפוף אני היתי רוצה משהי רבנית שאפשר לשוחח איתה בשיחות נפש שגרה בנתניה ישמח עם תעזור לי עם תוכל לתן לי כיוון לאן עלי לפנות זה לא קל החיים שלי ושלו בגלל שהקלסטרון גבוה זה גם משפיע על הפריות תודה לך אני שומרת שבת מסורתית הוא בא מבית חלוני אני שומרת טהרת המשפחה אני מקבלת קצבת נכות על זה שאני לא עצמאית ביישנית קשה לי להתמודד לבד עם החיים וגם אנמיה יש לי.... אני מקבלת עזרה לבן זוג מה אתה אומר שהוא נותן לי כול יום ראשון... בשבילו ובשבילי, מחכה להודעה שלך כבוד הרב ביי

תשובה

בס"ד
שלום רב,

יש בעולם מליוני אנשים עם בעיה של כולסטרול. זה לא מעייף ולא מונע פריון.
נראה שהבעיות של בעלך הם בתחום הרגשי - נפשי: אין לו שמחת חיים ולא מצב רוח, אין לו רצון לעשות משהו עם עצמו. נראה שהוא קצת בדיכאון.
גם הזוגיות שלכם צריכה חיזוק.

אני ממליץ לך להתקשר לער"ן מס' 1201
או לשלוח אליהם מייל - בדיוק את השאלה ששלחת אלי לכאן.

info@eran.org.il

הם מבינים בדברים כאלה ויודעים להדריך אותך לפתרון.

כמו כן אני ממליץ לך עוד שלש המלצות:
רבנית,
רווחה,
קופת חולים.

רבנית: כדי למצוא רבנית מתאימה תתיעצי עם הבלנית במקווה - זו אישה שמכירה את הרבניות בשכונה ויכולה להגיד לך אל מי לפנות. תבקשי ממנה שתסדר לך את הפגישה עם הרבנית.

רווחה: תפני גם ללשכת הרווחה העירונית ותשתפי אותם בקשיים שלך - תבקשי מהם תמיכה בטיפול זוגי.

קופ"ח: תגשי גם לאחות בקופ"ח, תספרי לה על הקשיים שלך - גם אצלם יש מסגרות שמטפלות בדברים כאלה.

תעשי את כל שלשת הדברים הללו - אני מאמין שכך תהיה לך עזרה להתמודד עם הקשיים.

כדאי לך לצרף לכל זה תפילה וכמה פרקי תהילים (על התפילות והתהילים תתיעצי עם הרבנית כשתלכי אליה).

כתבות נוספות