אלופה חדשה

הישיבה התיכונית בפתח תקווה גרפה 12 מדליות והגיעה אל המקום הראשון באליפות השנתית של הישיבות התיכוניות באתלטיקה קלה. 30 ישיבות השתתפו בתחרויות השונות

חדשות כיפה אורי פולק 02/03/11 00:00 כו באדר א'

אלופה חדשה

הישיבה התיכונית בפתח תקווה זכתה במקום הראשון באליפות השנתית של הישיבות התיכוניות באתלטיקה קלה, אשר נערכה היום (ד) בגבעת וושינגטון. בתחרות, שנערכה מתוך שאיפה לגיבוש בין תלמידי הישיבות תוך עידוד הכושר הגופני והשמירה על הבריאות, הגיעו תלמידי ישיבת "דרך האבות" מאפרת למקום השני וישיבת סוסיא למקום השלישי.

אחרי יום רווי תחרויות ומאבקים זכו תלמידי אמי"ת פתח תקווה ב-12 מדליות, מתוכם חמש מדליות זהב ושבע מדליות כסף. ראשי הישיבה, הרב שי פירון והרב חגי גרוס, בירכו את תלמידיהם על הזכייה וציינו כי היא "מבטאת השקעה, התמדה באימונים והצלחה שנבעה מדביקות במטרה ואמונה ביכולת".


(הזוכים המאושרים, צילום: יחצ)


גדי אסטרייכר, מאמן הנערים בתחרויות, סיפר כי רמה אימונים בתחרויות עלה בצורה ניכרת לרמה גבוהה. כמגמת המשך מהשנים הקודמות, גם השנה נרשם מספר שיא של ישיבות אשר השתתפו בתחרות - בסך הכל 30 ישיבות תיכוניות שהתמודדו בתחרויות השונות. גולת הכותרת של התחרות הייתה מירוץ השליחים הצמוד, בו ניצחה לבסוף רביעיית האצנים מפתח תקווה.