מתנחל על המיקרופון

"גלי ישראל" משיקה את החלופה הדתית-לאומית לתוכנית המאזינים "יש עם מי לדבר" אשר סיימה את שידוריה בגל"צ. בין המגישים: פנחס וולרשטיין, דניאלה וייס, דני דיין ואריה קניג

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/10 00:00 ז בטבת התשעא

מתנחל על המיקרופון

תוכנית מאזינים חדשה עולה ברדיו "גלי ישראל": כחלופה לתוכנית הוותיקה "יש עם מי לדבר" אשר ירדה משידוריה בגלי צה"ל, משיקים ברדיו את "מתנחל על המיקרופון" אשר תשודר מדי יום, ראשון עד חמישי, בין השעות 13:00-14:00.

את התוכנית החדשה אשר צפויה לפעול במתכונת דומה לזו של "יש עם מי לדבר", יגישו דמויות מוכרות מהציבור הדתי לאומי ובהם פנחס וולרשטיין, אריה קינג, דניאלה וייס ודני דיין. בתחנה מזמינים את קהל המאזינים לעלות לשידור ולשוחח בנושאים שונים העומדים על סדר היום.

מדובר בשינוי נוסף שעובר על התחנה באחרונה, אף הוא בהשראתה של תחנת גלי צה"ל, עם שדרוג רצועת הבוקר בתוכניתו האקטואליה של קווה שפרן, לשעבר כתב מדיני ומגיש תוכנית בגלי צה"ל. שידורי האקטואליה החלו ב"גלי ישראל" בשעה שבע בבוקר, כשיומן הבוקר ימשך כשעתיים. זאת ועוד, במסגרת השינויים ישודרו מהדורות החדשות בכל שעה עגולה עד חצות הלילה, במקום עד שבע בערב כפי שהיה נהוג בעבר. גם מהדורות החדשות ששודרו בימי שישי ובמוצאי השבת שבו למקומן.

יצויין כי כל השינויים ב"גלי ישראל" הינם תולדה של חילופי הגברא במשרד המנכ"ל, עם כניסתו לתפקיד של ישראל פריד, לפני כשלושה חודשים. פריד החל את דרכו המקצועית בתחנת הרדיו התל אביבית "רדיו ללא הפסקה", כמנהל מחלקת האינטרנט ומנהל קריאייטיב בתוכניתו הפופולארית של דידי הררי.

"גלי ישראל" משתייכת לקבוצת רדיו דרום והיא מוחזקת בבעלות אנשי העסקים יוסי סבן וצביקה שלום (אחיו של סילבן שלום), שבבעלותם גם רדיו תל אביב ורדיו דרום. שידוריה החלו ב-22 בפברואר השנה, והיא נחשבת לתחנת הרדיו האזורית של יהודה ושומרון אשר אולפניה ממוקמים בגבעת זאב.