נוטעים למען פולארד

כפי שהבטיח לו בפגישתם האישית, נטע הרב שלמה אבינר עץ פרי למענו של יהונתן פולארד: "בט"ו בשבט הקדישו את הנטיעה למענו"

חדשות כיפה אורי פולק 12/01/11 00:00 ז בשבט התשעא

נוטעים למען פולארד
המטה למען פולארד, צילום: המטה למען פולארד

ברוך אומר ועושה: כחודש לאחר פגישתו עם המרגל הישראלי יהונתן פולארד וכפי שהבטיח לו, נטע הרב שלמה אבינר, ראש ישיבת עטרת כהנים בירושלים, עץ פרי לכבודו, במקום מגוריו.

כזכור, לפני כחודש, עוד קודם הודעת ראש הממשלה בדבר הגשת בקשת החנינה הרשמית לנשיא ארה"ב בעניינו של פולארד, טס הרב אבינר ונפגש עם פולארד בבית הכלא האמריקאי. במהלך הביקור ביקש פולארד מהרב אבינר "דבר גדול", והוא נטיעת עץ פרי במקום מגוריו עבור ילדיו ונכדיו של פולארד. הרב אבינר השיב בחיוב והביט כי בט"ו בשבט הקרוב יקרא לכלל הציבור לשתול עצי פרי בכל יישוב ולכתוב על כך לפולארד, אם עד אז, חלילה, לא ישוחרר.


כל אחד יכול לקיים את הבקשה של יהונתן(צילום: המטה למען פולארד)


הרב אבינר באופן אישי מיהר לקיים את ההבטחה וכבר אתמול ביצע את הנטיעה למען פולארד על יד ביתו. בנוסף פנה הרב אבינר גם בבקשה לציבור "כל אחד מאתנו יכול לקיים את הבקשה הצנועה הזו של יהונתן. בט"ו בשבט הקרוב אנא הקדישו את נטיעה למען יהונתן, צלמו ושלחו לו תמונה על מנת שירגיש כיצד כל הציבור נוטע ביחד איתו אילנות שימשיכו לצמוח בארץ ישראל ולתת כאן פירות - כפי שכולנו מתפללים שגם יהונתן יזכה בקרוב מאוד להגיע לכאן ולחיות כאן איתנו".

עוד הוסיף הרב אבינר והתייחס להתפתחויות האחרונות בנושא שחרורו של פולארד, תוך שהוא מביע שביעות רצון מפנייתו של ראש הממשלה נתניהו. "לאחרונה אף התגלה באופן ברור שעונשו של יהונתן הוחמר בשל אשמות שווא. ההתקדמות החשובה הזו נובעת בין השאר מההשתדלות הקטנה של כל אחד ואחד שהקדיש מזמנו לפעול ולהתפלל למען שחרורו של יהונתן. חשוב מאוד שההשתדלות בכך לא תפסק - על כך אחד מאתנו לעשות מה שביכולתו על מנת שנושא שחרורו של יהונתן לא ירד מסדר היום", הוסיף הרב אבינר.

כתובתו של פולארד בכלא:

Jonathan Pollard 09185-016

P.O.Box 1000

Butner, NC

U.S.A. 27509 - 1000