"הצביעו למועמד ציוני"

הרב בני לאו קורא לחברי קהילתו לצאת ולהצביע בבחירות המתקיימות היום לתפקיד המינהל הקהילתי. "זהו מאבק על דמותה של השכונה וקיים איום של השתלטות חרדית"

חדשות כיפה אורי פולק 14/12/10 00:00 ז בטבת התשעא

"הצביעו למועמד ציוני"
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

ראש קהילת הרמב"ן בירושלים, הרב בני לאו, העביר היום (ג) פנייה דחופה לחברי קהילתו בה קרה להם להשתתף ולהצביע בבחירות למינהלים הקהילתיים בירושלים, המתקיימות היום. "זהו מאבק על דמותה של השכונה וקיים איום של השתלטות חרדית", כתב הרב לאו במכתב שהגיע לידי מערכת כיפה.

תפקיד המינהל הקהילתי מייצג את צרכי השכונה והתושבים מול העירייה, כגורם מתווך בין העירייה, לחברה הארצית למתנ"סים ולמדינה - בהתאם לצורכי השכונה. 55 הקלפיות הפרושות ברחבי העיר יינעלו בשעה 22:00 - הלילה.

יצויין כי לבחירות השפעה ניכרת על ההתנהלות החברתית-תרבותית בירושלים, וכי מבין המתמודדים 34 משתייכים למגזר החרדי, 36 לציבור הדתי לאומי ו-53 הינם חילונים. "כל אחד מתבקש להתייצב בנקודת הצבעה ולהצביע למועמד ציוני", הדגיש הרב לאו במכתבו ואף ציין כי "מאז שעות הבוקר צובאים עשרות חרדים על בית אלישבע (אחת מנקודות ההצבעה - א"פ).

גם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ציין השבוע כי הבחירות ישפיעו במידה רבה על השכונות בהן הן מתקיימות ולכן יש חשיבות גדולה להשתתפות רחבה של התושבים. אני קורא לציבור לבוא לבחור את נציגיו במינהל הקהילתי על מנת לייצר הנהלות מינהלים חזקות ומשמעותיות המשקפות את מגוון הציבורים בירושלים, אמר.