ערוץ הופ מתחבר ליהדות

טרנד החזרה בתשובה מגיע גם לערוץ הופ לקטנטנים. בקרוב תוכלו לפגוש את כוכבי רחוב סומסום מדליקים נרות שבת

חדשות כיפה אפרת רוט הלוי 03/05/10 00:00 יט באייר התשע

ערוץ הופ מתחבר ליהדות
יחצ, צילום: יחצ

טרנד החזרה למקורות המסעיר את עולם התקשורת מגיע גם לערוץ הופ לקטנטנים. אחרי שבגלגל"צ השמיעו את אודי דוידי ללא הפסקה, ושדרנים דתיים כבר אינם נטע זר, החליטו גם בערוץ הופ להפיק סדרה חדשה שתתמקד בחגים העבריים ובערכי היהדות.

הסדרה החדשה תופק בכיכובם של אורי בנאי ,שושה גורן והדמויות האהובות מרחוב סומסום. התוכנית תתמקד בערכי התרבות היהודית תוך התייחסות ללוח השנה העברי. מידי חודש תשודר תוכנית שתוקדש לעיסוק בחגים ובמועדים הקרובים. אם קיוויתם שתוכלו לצפות בדמויות השעירות מרחוב סומסום משחזרות את הדיון בפרושים השונים לשאלה כמה היא כזית מצה, תאלצו להסתפק בפן האוניברסאלי ובמשמעויות של החגים.


אורי בנאי ואביגיל בסדרה החדשה (צילום: יחצ)


הפרק הראשון בסדרה המתייחס לחודש סיוון, "סיוון ברחוב סומסום", ישודר בראש חודש סיוון. במהלך הפרק יעסקו הדמויות בחג השבועות ובספירת העומר. כאשר הדגש יהיה על חשיבותם של חוקים לקיומה של חברה צודקת ומתוקנת. במסגרת התוכנית נחשפת אחת הדמויות למהות החג, כאשר היא אופה עוגת גבינה לכבוד יום הולדתה של חברתה סיוון ומשחקת משחק מילים, עם אורי בנאי.

הסדרה היא הפקה ישראלית משותפת של ערוץ הופ! ועמותת Sesame Workshop, עמותה חינוכית ללא מטרת רווח העומדת מאחורי תוכניות רחוב סומסום. בסדרה 12 פרקים, אחד לכל חודש בלוח השנה העברי. כל פרק מורכב מקטעים שצולמו ברחוב סומסום, שירים, כתבות תיעודיות וסרטי אנימציה.


את השידור החוזר של התוכנית כנראה לא יצא לכם לראות כי הוא יוקרן בשבת, אך בטח תשמחו לשמוע שהפרקים שישודרו ביום שישי ייחתמו בטקס הדלקת נרות וקבלת שבת.