הנבחרת של החמ"ד

במנהל לחינוך דתי מתכננים ערב הצדעה למאה עובדי ועובדות הוראה בחמ"ד שהצטיינו בעבודתם. ההמלצות ייבחנו על ידי ועדה מיוחדת, שתבחר ב"נבחרת המאה"

חדשות כיפה אורי פולק 11/01/11 00:00 ו בשבט התשעא

הנבחרת של החמ"ד
ajari-cc-by, צילום: ajari-cc-by

מי יהיו מורי המאה של החינוך הממלכתי דתי? במנהל לחינוך דתי יוזמים בקרוב אירוע ראשון מסוגו, זאת כהצדעה למאה עובדי ועובדות הוראה בחמ"ד שהצטיינו בעבודתם. המורים יזכו לתעודת "חבר נבחרת המאה" לעובדי ההוראה המצטיינים במערכת הממלכתית-דתית.

מורה, גננת, יועץ, רכז או כל בעל תפקיד חינוכי בתוך מסגרות החינוך של הממ"ד, זאת למעט מנהלים, זכאי להשתתף במסגרת התחרות אל התואר הנכסף. כמו כן, במסגרת תנאי הסף לתחרות, נדרשים המורים להוכיח כי יזמו והפעילות תוכנית פדגוגית במהלך של לפחות שנה, הובילו תהליך חינוכי במחויבות גבוהה במסגרת כיתתית או בית ספרית, יזמו יוזמה חינוכית או לימודית חדשנית, חידשו בתחום הדעת או פיתחו שיטה חדשה לשיבוח ההוראה או יזמו תוכנית להתקדמות רוחנית ותורנית.

במנהל לחינוך דתי קוראים למנהלים, לרכזים ולכלל עובדי ההוראה, להמליץ על עובדי הוראה העומדים בקריטריונים והראויים להיכנס לנבחרת המאה. המועמדים יזומנו לראיון מטעם ועדה ארצית שתוקדם בחמ"ד, אשר תבחן את מעמדם ותבחר את נבחרת המאה לשנת תשע"א. עובדי ההוראה המצטיינים יוזמנו לערב הוקרה ביום כ"ח באייר, בירושלים.