עקב אי שיתוף פעולה: התיק נגד ח"כ סלומיאנסקי צפוי להיסגר

מספר חודשים לאחר שהתפוצצה הפרשה וחודש וחצי לאחר שנחקר באזהרה, המשטרה ככל הנראה תמליץ לסגור את התיק נגד חבר הכנסת הוותיק, שהואשם בהטרדות מיניות, מחוסר ראיות

חדשות כיפה משה ויסטוך 02/07/17 20:37 ח בתמוז התשעז

עקב אי שיתוף פעולה: התיק נגד ח"כ סלומיאנסקי צפוי להיסגר
ניסן סלומיאנסקי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

למרות ששמונה נשים התלוננו על ח"כ ניסן סלומינסקי מהבית היהודי על כך שהטריד אותן מינית, משטרת ישראל תמליץ שלא להעמידו לדין מאחר ולא נמצאו די ראיות שקושרות אותו למעשים. כך פורסם הערב (ראשון) לראשונה בחדשות 2.

הנשים אמנם התלוננו בפני קבוצת רבנים, ביניהם רב העיר צפת הרב שמואל אליהו, אך אף אחת מהן לא הסכימה לשתף פעולה עם חוקרי משטרה. יש לציין כי המשטרה עדיין לא סיימה לחקור את הפרשות באופן מלא ורק לאחר שיעבירו את הממצאים ליועץ המשפטי לממשלה, הוא יחליט האם יש בסיס להגשת כתב אישום או לא.

כזכור, בתחילת השנה התפוצצה הפרשה, במהלכה טענו שורת נשים כי הח"כ הוותיק הטריד אותן מינית. סלומיאנסקי מצידו טען כי מדובר היה בהתנהגות חברית ו"לבבית" שככל הנראה התפרשה בצורה שגויה. "מעולם לא התכוונתי לפגוע באישה או איש", הוא אמר בזמנו, "ואם אישה כלשהי נעלבה, נפגעה או חשה אי נוחות כתוצאה מהתנהגותי, הרי שאני מתנצל על כך והייתי מתנצל אף בפניה מעומק לבי לו ידעתי מי היא".